New in # 2

utorak, lipnja 11, 2013



Prošli tjedan su se kod mene smjestile još neke slatke stvarčice. Neke sam sama kupila a neke dobila :). Ovaj put nema toliko proizvoda kao u prošlom new in postu, ali mene svaki novi proizvod veseli a nadam se da će se i vama svidjeti nove stvarčice :D.

  • Anny lak # 091 love touch - Prije nekoliko dana na blogu Beauty&Mess sam osvojila svoj prvi Anny lak iz nove kolekcije The night of the stars koji mi je stigao prošli tjedan i odmah sam ga nalakirala jer je boja preedivna (Hvala Martini & Vesni <3). Cijena Anny lakova je oko 70 kn i imaju  15 mililitara. 
  • Max Factor Colour Elixir Giant pen stick # 10 couture blush - Za vikend sam svratila u Bipu po najlonke jer nam je vrijeme tako divno (not) i naravno da sam kupila još par sitnica, a među njima se našao i ovaj slatki ruž u olovci. Cijena ovog ruža je 55 kn.

Onda sam išla u ljekarnu po Elocom kremu i Avamys sprej za moju alergiju i moj dragi <3<3 me odlučio počastiti sa dugo željenom Eucerinovom kremom a našla se u košarici i Vichy termalna voda.
  • Eucerin intenzivna krema sa 5 % ureje - Probavala sam testere ove i još nekih Eucerinovih krema i ostala zadivljena njihovim učinkom. Cijena kreme je 102, 68 kn za 75 mililitara. Opširnija recenzija slijedi uskoro, nakon što ju još malo isprobam :)
  • Vichy termalna voda - Imala sam već Vichy termalnu vodu, ali  u drugačijem pakiranju pa nisam sigurna jesu li samo promijenili ambalažu ili se radi o dva različita proizvoda o.O. Cijena joj je 52, 75 kuna za 150 mililitara.

  • Head & Shoulders apple fresh šampon - Volim Head & Shoulders šampone posebno kada mi se kosa više masti nego uobičajeno a i njihov miris mi se zadržava na kosi duže nego kod većine ostalih šampona. Čim sam vidjela ovaj od zelene jabuke, morala sam ga imati. Cijena šampona je 20 kuna za 200 mililitara.
  • Fa mystic moments dezodorans - Kako sam pri kraju sa Fa Natural & power dezićem odlučila sam kupiti ovaj koji sam već imala i jako mi se svidio njegov miris. Cijena mu je 15 kuna za 150 mililitara.


  • Rexona clear aqua crystal antiperspirant - Kako nemam problema sa znojenjem dobar mi je bilo koji antiperspirant samo ne volim one tekuće sa kuglicom već ove krute koji na žalost znaju ostavljati tragove na odjeći : (. Cijena ovog proizvoda je 22 kune za 40 mililitara.
  • Nivea Baby puder - Inače obožavam Borotalco Roberts pudere koji se mogu pronaći po povoljnim cijenama i to u velikim mililitražama, ambalaža im je divna, prava vintage sa divnim slikama a i miris im je božanstven. Ovaj put ga nisam pronašla u svom Dm-u pa sam kupila ovaj Nivein puder po cijeni od 18 kn za 100 grama.
I to bi bilo sve od mojih prošlotjednih noviteta. 

Imate li što od ovih proizvoda iz posta? Kako vam se sviđaju moji noviteti?

33 komentara:

  1. Prekrasan mi je ovaj Anny lak! Divna boja.
    Bravo za dragog. Znaju oni da ljepota nije besplatna i da katkad trebaju uletjeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja laka je stvarno divna :) Dragi me često zna iznenaditi proizvodima koje jako želim :D

      Izbriši
  2. Super New in stvari :) a posebice MF ruž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) U zadnje vrijeme sam poludjela za ruževima u olovci, šteta samo što ovi Max Factorovi se kod nas mogu pronaći u samo 3 nijanse :(

      Izbriši
  3. Super noviteti! Mene ti zbilja (isto kao i tebe) veselil svaka sitnica koju kupim,makar ona koštala 5 kuna :D
    Čestitam na Anny laku, zbilja je prekrasna boja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Bila sam sretna kao malo dijete kad sam vidjela Vesnin mail jer ja stvarno rijetko kad nešto osvojim i zaboravim da sam se uopće prijavila za neku nagradu :)

      Izbriši
    2. Takve su mi stvari najdraže, one koje te iznenade kada najmanje očekuješ :D

      Izbriši
  4. Nemam ništa, ali sam imala Vichy termalnu prije koju godinu. :)
    Super stvarčice si ugrabila i čestitke na nagradi. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni noviteti!!!
    I ja obozavam Vichy termalnu vodu ;)
    Rexona mi je omiljeni brend kada su u pitanju dezodoransi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema mi ljepšeg osjećaja nego kad se ujutro probudim i pošpricam lice termalnom vodom :) automatski se razbudim :D

      Izbriši
  6. Super su ti noviteti, lak mi se osobito sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja obožavam ovaj Max Factor ruž u olovci, imam žarko crvenu nijansu i stalno ide sa mnom :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i crvenu, ali sam ipak uzela ovu jer već jedan crveni u olovci imam :D

      Izbriši
  8. divni noviteti, posebno mi se sviđaju Max Factor olovka, Eucerin kremica i Vichy termalna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenk ju :) I meni su oni najdraži + lak :)

      Izbriši
  9. Fino si se ponovila :-) Ruz mi se jako svidja, boja je bas vau... :-) Eucerin obozavam... ne znam konkretno za ovu kremicu ali vjerujem da nece biti losa ali pricekati cemo tebe :-)
    PS Super blog i hvala na pracenju :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana <3 Krema je odlična, ali bit će recenzija uskoro pa ću joj odati hvalospjeve :D
      Nema problema na praćenju, super su ti kombinacije :)

      Izbriši
  10. Ja sam ODUŠEVLJENA s MF čabi olovkama! Imam ovu i draga mi je, al od crvene se ne mogu odlipit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, sad ću si morati i crvenu uzeti, moj novčanik je oduševljen :) A jesi probala onu smeđu/nude?

      Izbriši
  11. I ja se obradujem sta god da uzmem :) danas je to krem-gel za tusiranje i kura za kosu :D

    Ja sam ko prava njuskala u pozadini sta si naredala :D uvijek kod prijateljica sve dotaknem, pregledam, njusnem parfeme ... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, baš si me nasmijala sa njuškalima u pozadini :) I ja isto volim probavati tuđe stvari, ljudi, ne puštajte me u kupaonu :D ako vidim nešto što ja nemam / nisam probala dobijem snažan poriv ta to isprobam, ali držim se bontona pa pitam jel smijem probati :)

      Izbriši
  12. Nisi ti mogla kupit samo najlonke, a? :D haha!
    Sviđa mi se baš ta MF olovka, mogla bi je uzeti u DMu uz kupon, taman se sad nakupilo bodova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da ne :D a nekako mi se čini da ni ti neće kupiti samo olovku ako budeš išla u Dm :)

      Izbriši
  13. Hvala ti što me pratiš :) Pratim i ja tebe! Super ti je blog inače :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  14. lak je divan :) baš me zanima recenzija Eucerinove kreme

    OdgovoriIzbriši