May in pictures

utorak, lipnja 04, 2013

Nisam se uspjela niti okrenuti a svibanj je već završio. Ne mogu se baš pohvaliti da sam bila aktivna tokom prošlog mjeseca, valjda zbog vremena koje više nalikuje ožujku a ne ugodno toplom svibnju na koji sam navikla.
Da ne duljim, imam puno slikica koje vam želim pokazati : D.







Slikala sam cvijeće, brala ga, slagala buketiće i uživala u šarenim i mirisnim pupoljcima.


Posadila sam i kadife  i cinije koje su trebale biti žuto - narančaste i bila sva ponosna na sebe :).


A onda sam drugo jutro u žardinjeri našla društvo golubova koji su veselo gugutali i pojeli kadife a potom i cinije : (.





A bacila sam se i u preuređivanje svega i svačega. Maska od mobitela prebojana Essence circus confetti lakom za nokte, na staroj traper jakni odrezani rukavi i diy narukvica - ispletena pletenica od svilene trake i nekakvog lanca od torbice :D. I ove dvije slatke narukvice sam dobila još zimus od prijateljice a dizajnirao ih je ELFS dvojac u svrhu humanitarne akcije "Žena ženi" za borbu protiv raka dojke.


Od prijateljica sam dobila slatku haljinicu za rođendan :).




Opskrbila sam se i parfemima. Prvi "no name" sam dobila, drugi Zarin kupila.


Ovako je izgledala moja make up rutina u svibnju. Zaboravila sam slikati rumenilo, a koristila sam većinom Catrice think pink i Eveline celebrities eyeliner.


Dok sam spremala sobu pronašla sam moju staru prijateljicu i nakon dobrih 6 mjeseci o.O malo i zasvirala.


E ovako ja spremam sobu, svaki, ali baš svaki put :D


Strawberry madness! Šumske jagode, "obične jagode", torta od jagoda i džem od jagoda. Mljac : )


I začini su dobili novo ruho :).


Ekipa iz moje torbice. Asepsoleta tekućina za dezinfekciju je odlična i prilično izdašna u usporedbi sa drugim tekućinama u istu svrhu a i ova Eveline krema  za ruke me ugodno iznenadila.


Isprobala sam i Ziaja proizvode od kozjeg mlijeka koji već neko vrijeme stoje netaknuti u mojoj kupaonici. O njima više u nekom od budućih postova :).


I na kraju, nosila sam bijelu traku 31.5. Vi koji ne znate zašto, pogledajte Betmenkin blog i pročitate ovaj post i usput ovdje pogledate tko je sve 31.5. nosio bijelu traku <3.


To bi bilo sve od mene. Kako ste vi provele svibanj? Jeste ljenčarile kao ja ili vam je ipak bio ispunjen aktivnostima? I zanima me još nešto. Kad spremate sobu/kuću/stan da li vam se događa što i meni : D?

Broj komentara: 26:

  1. Događa se i meni.. Umorim se od pregledavanja toga što sam našla :). Svibanj je zaista čudan, a lipanj je počeo još čudnije. Sva sam nekako ušla u jesenju depresiju... Nemam filing da je ljeto pred vratima. Danas smo naložili vatru. Mislim da se to nikad još nije dogodilo u lipnju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O mi već par dana navečer upalimo centralno! Grozno je ovo vrijeme, đaba meni i nove haljinice i balerinke :(

      Izbriši
  2. Kako lijep početak dana .... otvorim blog kad tamo jedan od meni najdražih postova ... kavica i pregršt krasnih fotki, krasan početak dana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Baš mi je drago da ti je moj post uljepšao početak dana <3

      Izbriši
  3. Super ti je bio svibanj, bila si ti aktivna itekako - prvo si zasadila vrt, pa se borila s golubovima, pa preuređivala... :)
    Same here što se tiče preuređivanja sobe - uvijek je krenem čistiti i onda nađem masu stvari pa ih krenem slagati i dok to sve posložim, više mi se ne da čistiti, hahaha :D
    Btw, baš me zanimaju proizvodi od kozjeg mlijeka, nisam vidjela da Ziaja postoji kod nas :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga! Znam da imaju Ziaju u Bipi, mislim da sam ju i u Kozmu vidjela pa potraži :)

      Izbriši
  4. Prelijepo cvijece, ja volim ovo "divlje" :) zapravo nije divlje nego mi je draze da vidim cvijece ovako u prirodi nego ono kupovno savrseno umotano u bukete. I u kuci u vazama volim da vidim ono neko frisko odsjeceno.
    Osim sto si mi kolegica po alergiji, izgleda da si mi i kolegica iz Muzicke skole :P Naravno, ne iz iste, ali ipak kolegica :))
    Ovo Ziaja uvijek procitam ZLAJA :D

    Sve u svemu fine fotografije, volim ovakve postove :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto volim "domaće" cvijeće, ne sjećam se kad sam zadnji put kupila u cvjećarni... Vidiš kako imam puno sličnosti, mogli bi jednom duet nabaciti :)

      Izbriši
  5. Super fotke, pogotovo ovg cvijeća :)
    Sviđa mi se i make up rutina svibanjska.
    Ja se nadam da će nam lipanj biti sunčaniji, iako kako je krenulo, nekako sumnjam. Joooj sunce izađi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamelie <3 Mislim da se svi nadamo toplijem vremenu, još sam se uspjela i prehladit zadnjih dana, ništa čudno...

      Izbriši
  6. Bome si bila vrijedna :))
    Evo pratit ću te ja na klaviru pa zasviramo malo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O ima nas glazbenika :) Može, može, najljepše mi flauta zvuči uz pratnju klavira :D

      Izbriši
  7. Jedva čekam recenziju kozjih proizvoda :D užasno me zanimaju i molin te požuri! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, evo bit će uskoro, ako uspijem do kraja tjedna :).

      Izbriši
    2. Već sam ih poslikala danas :) pa očekuj post vrlo, vrlo brzo <3

      Izbriši
  8. Prekrasne fotke. Bas sam uzivala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Budući mi je ovaj svibanj bio više nalik listopadu, a ponekad čak i studenom - ljenčarila sam cijeli mjesec pokušavajući se ugrijati pod dekicom uz obavezno pijuckanje zelenog čaja :D Slike cvijeća su ti stvarno divne, a od pogleda na tortu sam ogladnila ;) Baš me zanimaju Ziajine kremice jer ih već neko vrijeme mjerkam, a gel za tuširanje sam probala i meni je poprilično dobar. Ugodnog je i laganog mirisa, a nije mi isušio kožu što je najbitnije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svibanj je katastrofa bio, a niti početak lipnja nije ništa bolji o.O Da, ovaj gel od kozjeg mlijeka baš fino nahrani kožu, iako je meni nekako više po teksturi i mirisu za zimu, ali s obzirom da nam je i vrijeme takvo kakvo je, dobar je i za lipanj :D

      Izbriši
  10. Meni se uvijek, ali baš uvijek dogodi da me nešto omete dok spreman kuću. Uvijek sam voljela izrađivati stvari, nekada više nekada manje, ali uvijek mi pozornost odvuče neka sitnica koja bi se mogla nekako iskoristi i tako to...

    - sviđa mi se što si napravila sa futrolom za mobitel
    - ne znam što je 31.5, ali provjerit ću:)
    - kozje mlijeko...što god to bilo dobro zvuči.
    - jako mi se sviđa traper prsluk (to je ta jakna sa odrezanim rukavima?)
    - slatka haljinica, takve su dušu dale za ljeto i proljeće...

    ...i da, svibanj mi je nekako bio prosječan:)

    Nadam se da će lipanj biti zanimljiviji...

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana :). Da , to je traper jakna kojoj sam odrezala rukave. Inače, to je traper jakna moga brata dok je bio mali, meni taman dođe kao kraća traper jaknica ali ju nisam nosila zbog rukava jer su mi bili ni vamo-ni tamo, sada samo čekam toplije vrijeme da nosim taj prslučić :)

      Izbriši
  11. obožavam cvijeće i već mjesecima planiram rasporediti začine po ovim malim staklenkama i ukrasiti ih satenskim vrpcama:)

    OdgovoriIzbriši