June in pictures!

nedjelja, lipnja 30, 2013


Kako mjeseci samo lete! Ovo mi je već 3. post ovakve tematike! Lipanj mi baš i nije nešto posebno drag mjesec, možda je to zbog ispitnih rokova, možda zbog vremena koje je zadnjih par godina donosilo temperature od 40 stupnjeva ( i stvarno mi ne ide u glavu zašto u ljetnom ispitnom roku imamo ispite obično u podne, helooou o.O)!! Ovaj mjesec sam većinu vremena provela zatrpana knjigama ali bilo je i nešto slobodnih dana koje sam provela u opuštanju, prirodi ali i pokojem izlasku :). Kako god bilo, mjesec je doslovno proletio i veselim se srpnju! Ne zbog ulaska u EU ( već mi idu na živce ovi na TV-u) već zbog ljeta, mora i malo odmora... No, krenimo mi na fotkice. Ima ih puno i nadam se da ćete uživati :)!


Obično kad zatopli, uvečer, sjednem na terasu, gledam zalazak sunca i uživam u miru, tišini i pokojem dašku vjetra :).



Šetala sam parkom i pokušavala uslikati slatku malu vjevericu, nisam uspjela jer je bila prebrza, ali uslikala sam pticu u letu :D.



Šetajući mojim gradom oduševilo me dvorište Osnovne glazbene škole. Inače, radi se o kuriji Janković, spomeniku nulte kategorije koji je prije par godina obnovljen i stvarno izgleda divno!




Bila sam i u Osijeku <3 i slikala nabujalu Dravu.



Pravila sam čokoladne muffine sa džemom od višanja i papala prvu ovogodišnju lubenicu, njam, njam :).




I naravno da ovaj mjesec nije mogao proći bez slikanja cvijeća!



I kod nas u Slavoniji rastu smokve i lavanda :D.


Obožavam ove mjesece kad sve zazeleni i kad uživam u pogledu na prirodu oko svoje kuće.


Ovaj mjesec sam prvi puta nakon duge zime izvela moje cipelice u šetnju. Jako ih volim nositi u prijelaznim razdobljima a nabavila mi ih je moja draga kuma <3, ona ima crvene i zelene a ja sam ostala vjerna bjež boji (kako bi rekla Alka Vuica :D).



Ovaj mjesec Lu ima 10 mjeseci! Našli smo ju prošle godine u rujnu (neki zločesti ljudi su ostavili tako slatko stvorenje u kutiji)!  Bila je jako, jako mala, imala je još pupčanu vrpcu, hranili smo ju na bočicu i sa formulom za male mace, ustajali se usred noći,  masirali trbuščić, čistili ju od nametnika i nismo bili sigurni da će preživjeti. Ali evo, 10 mjeseci poslije i postala je gazda u kući, evil, evil cat :)


I na kraju,  moje slatke beštije i ja vam šaljemo puse i nadamo se da ste uživali u postu i mjesecu koji je iza nas :D.

Broj komentara: 56:

  1. pesonjaaaa <3
    (iako je i maca slatka, ja sam dog person)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehhe, ja sam isto bila dog person, a onda smo udomili i ovo čudo, sad sam i cat person :D

      Izbriši
  2. Prekrasne fotografije! A beštiju su preslatke :D
    I meni je lipanj jako brzo prošao o.O! Zadnjih dana je bilo posebice hladno pa mogu reći da sam i uživala haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) zadnji dani su užas od vremena!

      Izbriši
    2. Ja ti s vremenom nikako na zelenu granu :) ili gunđam što je vruće ili gunđam što je hladno :D

      Izbriši
  3. Ovo je predivno! Mnogo mi se sve sviđa! :) A maca je kao med! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :) Lu je preslatka ali je tvrdoglava i nestašna (izgleda da su mace takve :D).

      Izbriši
  4. Predivan post i fotografije! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne fotografije. Maca je divnaaaa. Obozavam macke! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post..i priroda, i mafin, ali mali nevaljalci su definitvno pobedili :D Preslatki su! Jako je humano od tebe sto si spasila malog cupavka :)
    Ti imas jednu evil cat, ja imam mamu cat i 3 komada little evil macica - zna se ko su gazde u mojoj kuci :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Bome tebi je onda veselo sa cijelom mačjom družinom :)Inače, ja sam alergična na životinjsku dlaku, mačju posebno, ali ipak ne mogu odoliti čupavcima a i priviknem se nakon par mjeseci pa postanem imuna na njihove alergene :D

      Izbriši
  7. Krasne fotkice sve do jedne :-) Najveci lajkic mora ici malim zivinicama :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana :)) Životinje su u centru pažnje :D

      Izbriši
  8. Uživala sam, predivno fotografiraš, baš imaš savršeno oko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Još da imam bolji fotić :D

      Izbriši
  9. Super fotke. Posebno mi se sviđa nabujala Drava. Divna fotka.
    Maca i priča s happy endom <3
    Slike hrane mi javljaju da odem nešto pojesti :( Bome mi se sad jede lubenica :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Preprekrasne fotke! Ja sam sucker za zalascima sunca, pticu si super ulovila, cvijeće i zelenilo, sve je predivno. I još priča o maloj Lu. Ma post za poželjeti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja obožavam zalaske sunca pogotovo iznad vode :) najdivnije slike ikad budu :D Hvala ti na lijepom komentaru :)

      Izbriši
  11. Bas vrijeme leti, i ja znam da je ovo tvoj treci post ovog tipa, ma zacas :/ a ljeto ce jos brze proci :((
    Drava je bas nabujala, nadam se da se smirilo sve napokon :) i da dolazim nekad u julu do tamo :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smirilo se, još ovo kad sam ja slikala nije bilo tako kritično, već se počela povlačiti :) Dolaziš do Osijeka, šteta što dolaziš u 7. mjesecu, ja ću još samo jednom do Osijeka na jedan ispit i onda ništa do 9. mjeseca... šteta jer bi inače mogle na kavu :)

      Izbriši
    2. Dolazim ja barem jednom mjesecno ili jednom u dva mjeseca, ne brini, redovna sam gore :D bit ce prilike, nadam se, od septembra :)

      Izbriši
  12. Prelepe fotografije, baš si uživala :)
    Imamo slične cipelice :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Super su fotke zalazaka sunca, i meni je predvečer najveći gušt promatrati nebo i gledati u što će se pretvoriti :)

    Ajme kako je maca bila malena, a sad baš izgleda ko gazda. Nema do beštijica, šta bi mi bez njih? :)) Ja sam više dog person, ali kad vidim malu macu ne mogu odoljeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea, drago mi je da ti se sviđaju fotke, ipak si ti profi :))

      Da, maca je bila mala, još manja nego na slici, manja od mog dlana, a ja stvarno imam male ruke :D nisu joj ni oči još bile otvorene, srčeko malo :)

      Izbriši
    2. Hvala ti Matea, baš mi je drago da ti se sviđaju fotke, ipak si ti profi :)

      Da, maca je bila jako mala, još manja nego na slici, ma manja od mog dlana a ja imam stvarno male dlanove :D, srčeko malo :))

      Izbriši
  14. Prekrasne slike. Životinjice su ti baš slatke, a pogotovo maca :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fotografije su ti zbilja predivne! Imaš dara za fotografiju :)) Posebno me se dojmila priroda i okoliš :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Odgovori
    1. Hvala ti Anita :) (i samo je jedna maca, ne znam kud bih sa još njih :D).

      Izbriši
  17. Predivne fotografije :) Divna priroda ;)
    Ali tvoji divni drugari <3 Medici :*

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivne fotke, a maca je preslatka <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Jako su mi slatke tvoje beštije, nadam se da ću i ja jednog dana (kad budem živjela u kući) imati svoje beštijice, alergiju ću već nekako preživjeti ;)
    Oni muffini predobro zvuče, morati ću te jednom žicati recept jer ja sam još na onima iz kutije kod kojih se sastojci samo smiješaju, shame on me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma pregrmit ćeš alergiju, vidiš kako sam ja :) imala sam ju nekih mjesec dana i onda više ništa :D ali na druge mačke i pse ju imam o.O

      Muffini iz kutije su zakon a i ovi koje sam radila su vrlo slični kao oni čokoladni iz kutije, budem ti dala recept :)

      Izbriši
  20. Krasne su fotke. a beštijice prepreslatke <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Pusa Neri (i tebi). Nadam se da ću i macu napokon uskoro upoznati... :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa moraš ju upoznati. Sad je luuuda, krenulo je doba parenja i cijele dane spava a navečer laufa :D Pusek :))

      Izbriši
  22. Cao nominovala sam te procitaj ovaj post :)) http://adictedtothem.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    OdgovoriIzbriši