Darivanje !!!

petak, lipnja 28, 2013

Drage moje! Uskoro će moj blogić navršiti 3 mjeseca :) i kako ću u to vrijeme biti zatrpana sa ispitima, odlučila sam se na jedno malo, prijevremeno darivanje.

Želim Vam svima zahvaliti što čitate moje postove, komentirate, pratite moj blog, bilo putem GFC-a, Facebooka ili Bloglovina.

Dugo vremena sam se odlučivala na pisanje bloga  i mogu vam reći da nisam požalila! To je stvarno jedna od rijetkih stvari u kojima pronalazim mir i koje me iskreno vesele. Hvala Vam na svakom ostavljenom komentaru, to mi neizmjerno znači i svaki put kada vidim novi komentar razvuče mi se osmijeh preko cijelog lica :)!

Nadam se da će Vas ovo malo darivanje (jer se zaista radi o sitnicama) razveseliti jednako kao što Vi mene činite sretnom :D

A što možete osvojiti?



  • Pyrus prirodni sapun Mošus - dubinski i temeljito uklanja nečistoće s kože. Idealan je za osobe koje žele dugotrajnu svježinu i mošusni miris na tijelu. Njeguje, hrani i hidratizira kožu te se preporučuje za njegu cijelog tijela.
  • Golden Rose ruž sa vitaminom E - u nijansi # 128. Predivna koraljna nijansa idealna za ljetne večeri :). Nažalost, nije baš fotogenična i nisam uspjela uhvatiti svu njenu ljepotu iako u kolažu, ona prva fotografija je najbliža nijansi u stvarnosti. 
  • Eveline  miniMAX lak za nokte - u nijansi #806. Još jedna koraljna nijansa sa laganom primjesom roze. Na gornjoj fotografiji više vuče na rozo, a realnu boju možete vidjeti na fotografiji ispod.






Koji su uvjeti za sudjelovanje?
  1. Morate me pratiti bilo putem GFC-a, Facebooka ili Bloglovina,
  2. napisati komentar na post tako da znam da želite sudjelovati,
  3. u komentaru ostaviti (možete i anonimno ostaviti komentar) svoju e-mail adresu na koju ću vas moći kontaktirati te nadimak/ime putem kojega me pratite.

Sudjelovati možete od danas 28.06. do nedjelje 07.07. do 24:00 sata.
Pobjednicu će odabrati random.org.
A sudjelovati mogu i moje drage čitateljice sa područja Bosne i Hercegovine i Srbije :).


Broj komentara: 75:

  1. Darovi su preeedivni <3 jako lijep znak paznje s tvoje strane! :)
    Pratim te putem FB: Petra Brezovac
    Mail: ines.brezovac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeeeee !!! Jelena Janosevic
    janosevic-jelena89@hotmail.com
    bas mi je dragoooooo!!!!! :-*

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da si odlucila da blogujes :) Pratim :)
    Srecno u daljem blogovanju :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Igram se, igram se :) pratim te pod ovim nadimkom :* Sretno na ispitima!

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja te pratim preko fb pod istim ovim imenom :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako jako želim imati ovaj sapun, gdje ga mogu pronaći? Zapravo, ovožavam kompltno nagradu, ruž je divan, lak mi je baš na noktima, a mošus me vraća daleko u lijepo djetinjstvo i lijepe uspomene <3 Nadam se da ćemo se još dugo čitati :* <3

    secretgardenanitaju@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam istome :) Sto se tice sapuna, mogu se kupiti preko Pyrusove stranice ili preko njihovih zastupnika. Pisem sad sa mob. pa mi nije zgodno staviti link, ali pogledaj moj post napisan u travnju ili svibnju o njihovim sapunima, tamo imas link njihove stranice :)

      Izbriši
  7. I ja se zelim igrati:)Cestitam na 3 mjeseca bloganja!!
    renata.ivsic@hotmail.com
    Pratim te pod ovim nadimkom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitke na tri mjeseca :-) Uistinu lijepo darivanje :-)
    Ruz mi je apsolutno predivan, nijansa je vau , obozavam te koraljno-roskaste nijanse :-) Ukoliko ga ne osvojim :-) , gdje se moze kupiti ?

    5foot7andbambieyes@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana! Golden Rose kozmetika se moze kupiti u Zagrebu u Importane centru, Osijeku u TC Portanova, Rijeci u robnoj kuci Ri i Splitu u CC One :)

      Izbriši
  9. Ja sam tek nekidan otkrila ove Eveline lakove i oduševila sam se :D
    Super je darivanje i želim ti još mnogo mnogo postova :)
    Pratim te svugdje (sad si zvučim ko stalker hah)

    matea.photography@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super darivanje, hvala na divnim nagradama, samo nastavi sa bloganjem :D
    Pratim te na sva tri načina, pa necu ostavljat sve nickove, ako bude trebalo ubacim, iskreno neda mi se sad to pisat, haha :D

    andrea.djk@gmail.com

    A.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke! :)) Nagrade su baš super :cerek: a posebno me veseli sapun :D (volim sapune)
    Pratim te na sva tri načina, GFC azzie, FB Azziella blog, bloglovin' Azzie Elbub.
    Mail: azziella @gmail.com

    Sretno s ispitima! A ostalima (i meni) s randomom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala azzie :) znam da me pratis na sve nacine :D

      Izbriši
  12. Draga, čestitam ti na tri mjeseca i svakako držim fige da položiš sve ispite pa da nam imaš slobodno ljeto za pisanje :D :D
    A i nagrade su divne :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno lijep poklon si iskombinirala :)
    Pratim te putem GFC-a pod imenom Marinica
    a mail mi je: marina.marinicca@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivni pokloni :) Moj je blog navršio 3 mjeseca 23.6. :D Sretno svima koji sudjeluju! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell! Znaci tvoj je blog malo stariji :) ja sam mislila da ga imas duze :D

      Izbriši
  15. Jako lijepe nagrade, ruž je predivan :)

    Pratim te preko GFC-a pod imenom Zmej
    mail: hiperaktivna13@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Super nijanse i baš lipo šta si se odlučila na darivanje. Ja neću sudjelovat jerbo imam ovaj ruž, ali želim sreću svima koji sudjeluju i posebno tebi želim sriću s ispitima!!! :D Samo naprid!

    OdgovoriIzbriši
  17. Totalno te razumijem što se tiče mira koji donosi pisanje bloga. On mi je postao jedan divan hobi koji mi ispunjava vrijeme, i stvarno sam puno naučila o svemu i svačemu. Tko bi rekao da je blogosfera tako velika!!!
    Ja te pratim preko GFC-a kao Josipa GirlyGirl, a i na Fejsu ali neka mi ostane prezime tajna :)
    mail: girlygirliness at gmail.com

    Nagradica je divna divna :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije uopce problem za vas blogerice, znam ja koja me prati i bez da ostavite podatke :) sretno :D

      Izbriši
  18. Krasne nagrade ( posebno me se dojmio ruz!) <3

    OdgovoriIzbriši
  19. ruz je predivan :)
    pasalicanelaa@gmail.com
    Pašalić Anela

    OdgovoriIzbriši
  20. Odgovori
    1. Hvala draga Tijana :) Žao mi je što nisam trenutno u mogućnosti slati pošiljke malo dalje, pa da i ti možeš sudjelovati :(

      Izbriši
  21. Sudjelujem, pokloni su preslatki :)
    Ružica Liović (FB)
    ruzicaliovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Super ti je blog, svaka časta samo tako nastavi :)
    Sudjelujem u nagradnoj igri, nadam se da ce mi 07.07. biti sretan :)
    GFC: Danira
    fb Danira Redžić
    danira_1707@hotmail.com
    pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Danira, drago mi je da ti se sviđa blog :) Sretno :D

      Izbriši
  23. super darivanje :)

    pratim te putem FB: Maja Tomšić
    majatomsi@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Super su pokloni, sve u meni dragim bojama! A najviše me mami sapun jer obožavam fine i prirodne sapune :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Krasni su poklončići ;) imam dojam da tvoj blog puno duže traje :D nikolina4355@gmail.com. pratim te preko Fejsa ;) Nikolina Martinov

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nikolina :) Tako sam i ja mislila za dosta blogova da puno duže traju :D Sretno!

      Izbriši
  26. Volim golden rose!

    pratim te preko fb: Ana Pervan
    systemforme@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Treći put pokušavam nalijepiti komentar! :D Uglavnom, draga moja, evo i mene! Poklončići su ti preslatki. I'm in! ;)
    Poljubac ti šaljem! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juhhuu :) ne znam šta se događa da ne objavljuje od prve komentare, ali glavno da si uspjela objaviti :) <3333

      Izbriši
  28. Boja laka i ruža je totalno ljetna :D (y)
    fb Mihaela Kolić
    lovestoriii@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  29. čestitke za 3 mjeseca bloganja,samo tako nastavi. nagrada je odlična.

    gfc i fb: tina perić

    mail: pinkyroses at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  30. grome kako je ovo meni promaklo :D hoćem i ja da se igraaaam, fb Dž Ćosović, na GFC-u ne znam jesam li Betmenka il Blogobeba a mail ću ti dati ako me izvučeš :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, kako me uvijek nasmiješ! Znam da me pratiš, a imam i tvoj mail već (sjeti se bijele trake :D).

      Izbriši
  31. Sudjelujem! Predivno darivanje I cestitke na tri mjeseca bloga :-) Pratim te na Facebook-u pod imenom "Ljuba Zadravec". A e-mail je: pljubica24@yahoo.de

    OdgovoriIzbriši
  32. Bas me zanima kakav je Eveline lak. Nisam jos imala priliku da ga probam.
    lovelaughandsmile@gmail.com
    TamaraF
    www.tsworldofcolors.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su lakovi, trenutno su na sniženju u Kozmu (za Dm- nisam sigurna) i ima ih u svim mogućim bojama, svakako pogledaj ako ne osvojiš ovaj :)

      Izbriši
  33. Pratim te na fb, nadimak Adfreya :)

    putnica@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  34. Anica Mirosavljević
    amirosavljevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je Anice, zakasnila si sa ostavljanjem komentara. Do ponoći je trajalo darivanje, ali bit će još darivanja u budućnosti :)

      Izbriši
  35. Weeeeeeeeeeeeee moj prvi GR ruž, i lakić je predivan, i sapun jedva čekam pomirisati :)) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :))) obavezno mi javi svoje dojmove kad probaš stvarčice :)

      Izbriši