Catrice camuflage cream

ponedjeljak, lipnja 10, 2013



U zadnjoj posjeti Dm-u zastala sam pored stalka sa Catrice proizvodima i kako mi je trebao korektor odlučila sam probati ovaj.

  • Cijena : 24,90 kuna
  • Gramaža: 3 grama
  • Dostupne nijanse :   010 Ivory, 020 Light Beige, 030 Rosy Beige
Moram napomenuti kako do sada nisam probala niti jednu kamuflažu, osim Artdeco koju sam samo isprobala u Mulleru na ruci i ipak odustala od kupnje, ali čitajući usporedbe na raznim blogovima otkrila sam da je Catrice kamuflaža  kremastija i samim time lakše se blenda od poznate Artdeco kamuflaže koja je ujedno i skuplja, ali i dolazi u 9 nijansi što joj je svakako plus.


Moja nijansa je 020 Light Beige i nisam baš zadovoljna izborom nijansi jer su za moju kožu sve 3 nijanse presvijetle, ali rješavam taj problem tako  da nakon nanošenja kamuflaže lagano prođem bockalicom na koju stavim mrvicu tekućeg pudera ispod podočnjaka i na taj način izjednačim prijez. 

Tekstura kamuflaže je zaista kremasta, topi se pod prstima i iako me malo bilo strah zbog moje suhe kože a i  činjenice da su kamuflaže ipak teže od običnih korektora da će se uvlačiti u borice i isticati suhe dijelove, ona me ugodno iznenadila. 


Prije nanošenja bih svakako preporučila da dobro hidratizirate područje na koje ćete nanijeti kamuflažu. Ja ju nanosim prstima na podočnjake a zatim blendam sintetičkim kistom. Važno ju je nanositi u vrlo malim količinama i po potrebi dodavati još proizvoda i blendati kako bi se lijepo stopila sa kožom. Na taj se način neće uvlačiti u borice i bit ćete precizniji u nanošenju. 

Trajnost joj je prilično dobra. Rekla bih da je na meni izdržala dobrih 5 sati a nakon toga sam primijetila da mi se podočnjaci lagano naziru. Ako želite bez problema ju možete lagano fiksirati transparentnim puderom i na taj način produžiti trajnost.


Na slici možete vidjeti kakvo je njezino prikrivanje u samo 2 sloja  i to preko tamnoplavog markera :D.
 Ne moram niti napominjati kako prištiće i crvenilo odlično prikriva a vjerujem i da je u prikrivanju hiperpigmentacijskih mrljica također odličan.

Sve u svemu, ja sam prilično zadovoljna ovim proizvodom. Jedini minus bih mu dala zbog malog izbora nijansi, ali kao što sam već napomenula i to se može riješiti, samo zahtjeva još malo dodatnog posla :).

Jeste isprobali koju kamuflažu i kakvi su vaši dojmovi o njoj? 

Broj komentara: 35:

  1. Odgovori
    1. A baš mi je žao :( jer stvarno imaju super proizvode. Ali možda uskoro bude i neko darivanje pa ubacim i nešto njihovo :D

      Izbriši
    2. Citam recenzije i cupam kosu. Ima da dodjem u HR ako ni zbog cega, onda zbog sminke. :)

      Izbriši
    3. Put pod noge i u HR u shopping :) a usput se negdje i okupaš malo, samo pričekaj ljepše vrijeme :)

      Izbriši
    4. Di, uvijek ti možemo nakupovat toga pa ti pošaljemo :)

      ontopic :D ja nisam probala ovu kamuflažu jer mi nijanse ne odgovaraju :/ ja zapravo i rijetko koristim korektore, samo mi treba neki svijetli da mi dodatno posvijetli podrucje ispod ociju, nista vise :D

      Izbriši
    5. Sretnice :) ja izgledam kao panda bez korektora :D

      Izbriši
  2. Nisam probala niti jednu kamuflažu uvijek sam imala dojam da će mi zamastiti lice ;)
    Možda se jednom i odlučim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš suprotno, one više isušuju nego što maste kožu :) Probaj svakako :D

      Izbriši
    2. Eto vidiš, svaki dan nešto novo :) Hvala.

      Izbriši
  3. isprobavala sam ju na ruci i sviđa mi se efekt, isto su mi problem nijanse :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da imaju više nijansi ovaj bi proizvod bio savršen :) ali opet, za 25 kuna je izvrstan :D

      Izbriši
  4. Super recenzija. Zabilježit ću si da malo pogledam u DMu. Jedino što sam malo skeptična glede izbora nijasni :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako pogledaj, možda ti i bude neka od nijansi odgovarala :)

      Izbriši
  5. E, točno tako i ja izgledam bez korektora - kao panda!!
    Baš ću je kupiti sljedeći put :) Inače sam skužila da na moje dehidrirane podočnjake puno bolje odgovaraju tekući korektori :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni bolje odgovaraju, ali često mi se zna dogoditi da ti tekući puno slabije prikrivaju od "krutih" pa onda kombiniram, prvo stavim tekući pa na njega lagano utapkam kruti :)

      Izbriši
  6. Pa jel to samo u mom DM-u još nemaju Catrice? :( Već sam čitala sve pohvale za ovu kremicu, ali u Mulleru je nemoguća misija naći nijansu ili čitavu kutijicu, a da već netko nije čačkao po njoj..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala sreću pa sam ovu kamuflažu kupila na otvorenju Dm-a i niti jedan proizvod nije bio isproban, čak su i testeri bili neotvoreni :)

      Izbriši
  7. Hm, šteta da nema više nijansi ali ako si zadovoljna vrijedi ga pogledati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je šteta. Ali mislim da će si cure svjetlije puti lako pronaći odgovarajuću nijansu. Ja sam malo tamnija sa žutim podtonom tako da mi ove beige nijanse baš i ne odgovaraju :(

      Izbriši
  8. Baš ću pogledati. Imam Artdeco kamuflaž, ali nije me baš oduševio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj, u svakom slučaju je jeftinija nego Artdeco kamuflaža a ako je istina da je ova kremastija, možda ti bude više odgovarala :)

      Izbriši
  9. Ja jos uvijek cekam odgovarajucu nijansu artdeco kamuflaze jer je meni potrebna vise za pokrivanje akni ili crvenila od akni. Ova bi mi mozda spadala sa njih. Za podocnjake koristim onaj Maybelline eraser korektor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja želim taj Maybelline eraser korektor, čula sam toliko pohvala za njega!

      Izbriši
  10. Ja je već dugo namjeravam kupiti, ali bi voljela da barem još jednu nijansu između ima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno bi bilo super da ima još koja nijansa, ali eto, moramo se zadovoljiti i sa ove 3 :)

      Izbriši
  11. Imam tu kamuflažu već dugo na popisu.... sad je još samo moram kupiti :D Vidim dosta jako dobrih recenzija, a na tvojim slikama se sve odlično vidi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. e sad me zainrigirala ova kamuflaža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) probaj, nadam se da će ti odgovarati :D

      Izbriši
  13. imam ju i ja, dobro prekriva, ali bilo bi bolje da je mrvicu tamnije, ovako moram kao i ti preko puder stavljat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš šteta što nemaju veći izbor nijansi, sve 3 mi se čine nekako presvijetle, pogotovo za nekog tamnije puti :)

      Izbriši
  14. Imam tamnije lice, pa isto mislim da mi je kod ove kamuflaže donekle problem nijansa, imam najtmniju. Međutim što mi se dogodilo. Kada stavim ovu kamuflažu na područje ispod očiju i pogledam se u ogledalo to još izgleda ok i nosivo ( nekad isto stavim malo pudera preko da potamnim ), ali kada sam se nedavno slikala u mraku sa bljeskalicom, dobila sam doslovno dvije bijele mrlje ispod očiju. Jel se tko od vas probao fotkati s bljeskalicom sa ovim ispod očiju? Totalno odudara od ostatka lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam to još kod sebe primijetila, možda zato što se ne slikam baš u mraku, ali imam i na blogu par look-ova gdje sam koristila bljeskalicu i ovu kamuflažu, no nisam primijetila takvo odstuanje u nijansi :/ Možda da pogledate Artdeco kamuflaže koje su nešto skuplje (oko 50 kn) ali zato imaju veći izbor nijansi :)

      Izbriši
  15. Evo ne znam, ako budeš imala priliku probaj. Baš me zanima. Bila mi je dobra do sada i koristila sam ju već neka dva mjeseca ( stvarno je lijepe teksture, te se lijepo nanosi i prekriva ) ali me ovo razočaralo, šteta. Ne želim ipak korektor sa kojim ne mogu izaći van navečer i negdje se uslikati. Očito mi je ipak presvijetla i najtamnija nijansa, kad svjetlost bljeskalice tako direktno pada na lice u mraku i onda to još dadatno posvijetli. Čula sam i za Artdeco kamuflažu, ali neki pišu kako je preteška za podočnjake, pa mislim da ću ipak potražiti neki korektor koji ima malo veći izbor nijansi, za svjetlije i za tamnije cure.

    P.S. Bez persiranja, tu smo mi godinama. ;) Zaboravila sam se potpisati gore. :D
    -Katarina

    OdgovoriIzbriši