Bloglovin testiranje :D

četvrtak, lipnja 20, 2013

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7781021/?claim=eh7nt32g6w9">Follow my blog with Bloglovin</a>

Broj komentara: 10:

  1. Možeš editirati i stari post pa onda opet editirati da makneš ovaj štoveć od bloglovina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, tenk ju :) pokušat ću to učiniti :D

      Izbriši
    2. Azzie a šta bi bilo da samo obrišem ovaj post? Jel bi me i dalje pronalazio bloglovin? Ja i informatika smo na vi o.O

      Izbriši
    3. Mislim da se ne bi niš desilo :D Ne znam zapravo, ali vidi.. Ja sam samo editirala stari post, dodala taj kod ili štoveć, spremila, pogledala tamo, našlo me, vratila se na taj post, editirala i obrisala taj kod. I bilo je ok :D.
      Hoćeš li riskirati ili ne? :D :D

      Izbriši
  2. Samo jos dodaj badge da te tako lakse zaprate :) evo ja cu ovako pjeske :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stavila sam tornjić desno sa strane :)

      Izbriši
    2. Vidim sad, kad otvorim prikazuje samo lijevi dio ... prosetala sam desno :D :*

      Izbriši