Anny lak #091 love touch

petak, lipnja 14, 2013


Ako ste pročitali moj prošli post onda znate da sam nedavno osvojila ovaj divan lak na Beauty&Mess blogu, ako niste pročitali moj prošli post, eto, sada i to znate :). Vesna i Martina su nam dale mogućnost da izaberemo koji bi od 2 laka htjele osvojiti i ja sam naravno izabrala crveni :).



Inače, rijetko kada osvojim nešto na takvim darivanjima, valjda me random.org ne voli i onda možete zamisliti moju sreću kada sam saznala da ću baš ja nositi ovu divotu na noktima :D.

Anny lakovi dolaze u preslatkoj kockastoj, staklenoj ambalaži, imaju 15 mililitara, cijena im je 69,90 kn te se mogu kupiti u  Douglas i Iris parfumerijama.

Nijansa koju sam ja izabrala je #091 love touch, predivna crvena sa dosta narančaste primjese u sebi i to je upravo ona nijansa crvene koju ja najviše volim. Ovu nijansu možete pronaći u sklopu nove kolekcije "The night of the stars" a osim nje, u kolekciji možete pronaći još 5 divnih nijansi. 


Četkica ovog laka je neke srednje veličine, tanja je od OPI četkice, ali opet nije niti pretanka, a ja i inače volim tanje četkice jer imam malu pločicu nokta pa na taj način preciznije nanesem lak. 

Što se tiče trajnosti, ona je i više nego dobra. Primjera radi, nalakirala sam ga u prošli petak i nisam stavljala top coat, nakon toga sam prala kosu, tuširala se i lak se nije pomaknuo sa mjesta, a izdržao je i cijeli poprilično buran vikend :). Tek sam u ponedjeljak vidjela da se počeo lagano skidati na samom rubu nokta.


Boja se lijepo nanosi, ne ostavlja mjehuriće i crte te je dovoljan čak i 1 sloj da bi se prekrio cijeli nokat, ali ipak sa 2 sloja dobijete potpunu prikrivenost.

Tekstura mu je nekako gelasta i  lak nakon sušenja ima sjajni finiš. Brzo se suši što je za mene jedan ogroman plus. 

Ja sam oduševljena ovim lakom i već vidim da neću stati samo na ovoj nijansi! Još jednom hvala curama sa Beauty&Mess bloga što su mi omogućile da probam ovu divotu :D.


Volite li crvene nijanse na noktima? Jeste probale koji Anny lak?

Broj komentara: 35:

  1. Crvena? Ovo meni nekako vuce na nesto izmedju crvene i narancaste. Predivna mi je kako god okrenem. Prava ljetna. Imam za sada samo dva Anny laka i jako ih volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam da je crvena sa dosta narančaste primjese :). Ovisi pod kakvim svjetlom gledaš. U bočici i hladu više vuče na crveno, na suncu na narančasto :D

      Izbriši
    2. Kako god za pozeljeti je. :)

      Izbriši
  2. Diiivan je :) svaki put kad uđem u Iris bacim pogled prema ovim lakovima, ali sam toliko već novaca potrošila na Essie i Chanel da naprosto ne smijem ni pomisliti na još nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja nemam još niti jedan Essie, a bome ni Chanel, ali možda jednog dana :)

      Izbriši
  3. Prekrasan je! Volim crvene lakove i nisam probala Anny, ali mi je želja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Probaj ako ti se pruži prilika, imaju hrpu nijansi :D

      Izbriši
  4. Odličan ljetni lak (mada ja ovakve i zimi nosim hahaha)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja čak nekako zimi i više nosim crvene lakove nego ljeti :)

      Izbriši
    2. I ja zimi vise nosim ove nijanse, ljeti zacinim i sa ostalim bojama :)) Divna je boja, a mi nemamo anny lakove da su nam dostupni. :*

      Izbriši
    3. Upravo tako, ljeti nosim i zeleno, žuto, plavo, nekako su mi te boje baš za ljeto rezervirane :)

      Izbriši
  5. Jao prelijep je <3

    Imam nešto slično od Collistara ali obožavam Anny lakove pa ću ga uzeti u obzir definitivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još probala Collistar lakove, sad si mi ubacila bubicu u uho :D

      Izbriši
  6. Predivan je! Baš mi je prava ljetna boja, ma savršen!!
    I čestitam na osvojenoj nagradici :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidiš, u Douglasu su par kuna skuplji. Na mojem relativno nedavno kupljenom (prije cca 2-3 tjedna) piše 71.90. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da ih i u Douglasu ima, hvala na informaciji, moram ažurirati post :) Ja sam ovo za cijenu pročitala na netu, pa sad ne znam, postoji mogućnost da su u međuvremenu podigli cijene, s obzirom da nam cijene svega rastu 0.0

      Izbriši
  8. Prvom prilikom dok samo prođem pored Irisa kupujem ga ;) ... kako diiiiiivna nijansa :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi, nećeš požaliti :) i ostale nijanse iz kolekcije su jako lijepe :D

      Izbriši
  9. Divan je ... i meni se baš sviđa što ima tu narančastu primjesu ali ne previše :)super je na noktima !

    OdgovoriIzbriši
  10. Vesela boja baš! Super su mi te nijanse za koje nisi siguran jesu li crvene ili narančaste! :D
    Drago mi je što si osvojila lak, i ja sam kod cura osvojila sad nedavno Nuxe suho ulje, došlo ko naručeno, trackam se kao luda, mirišem svuda! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ti si osvojila suho ulje, baš lijepo :) vjerujem da miriši jer valjda svi nuxe proizvodi imaju fantastičan miris. Baš sam se sad natrackala sa testerom reve de Miel kreme od meda, divota od mirisa!

      Izbriši
  11. Predivan je *,* nemam niti jedan Anny lak zasad :/

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam na nagradi, baš mi se sviđa ta nijansa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 eto, i ja sam napokon nešto osvojila :)

      Izbriši
  13. Imam sličnu nijansu od Catrice, odlična je, volim je na svemu, usnama, noktima, odjeći, torbama, štiklama, pogotovo ljeti na blago preplanuli ten. :)

    OdgovoriIzbriši