IQ cosmetics (maskara, liner, paleta sjenila)

ponedjeljak, svibnja 20, 2013

Prije mjesec dana sam imala rođendan i dobila sam puno slatkih poklončića, neke sam već recenzirala ovdje i ovdje, a sada su na red došli i proizvodi iz Bipe, točnije njihova IQ cosmetics linija.
Kod mene su se skrasili High performance maskara, eyeliner olovka i kvartet sjenila. 

High performance volume & full colour maskara:

Ova maskara dolazi u metalik sivom pakiranju, ima 9 ml i koliko sam uspjela provjeriti cijena joj je oko 50 kn. Četkica joj je velika, s klasičnim dlačicama i upravo zbog veličine četkice mnogima bi mogao biti problem samo nanošenje maskare. Naime, ja imam dosta velike oči a i trepavice su mi dugačke, ali s ovom četkicom ne mogu lagano baratati i uvijek mi malo maskare završi na kapku. Ne bih se baš mogla složiti da je ovo maskara za volumen, meni je dosta slijepila trepavice ali lijepo ih produži. Koristim ju samo ponekad i to za dnevni look, kada ne izbivam dugo iz kuće pošto se nakon par sati počne trusiti ispod očiju. Sve u svemu, nisam oduševljena ovom maskarom i mislim da se za tu cijenu (čak i jeftinije) mogu kupiti bolje maskare, tipa Essence ili Catrice.





Eyeliner pen #23 black grey:

Ovaj liner dolazi u obliku olovke, u crnom pakiranju a pri dnu ima čepić koji prikazuje boju proizvoda. Vrh linera je spužvast i ima vrlo tanak kraj, ali svejedno teško njime nanosim proizvod. Ne znam da li je zbog teksture, nijanse ili oblika vrha, ali boja se ne nanosi ravnomjerno i moram nekoliko puta prijeći kako bi boja bila vidljiva i kako bih prikrila dijelove na kojima se boja nije uhvatila. Upravo iz tog razloga, nemoguće je (barem meni) napraviti lijepu tanku crtu, ali ja ga koristim kada želim malo "nemarniji" smokey look pa tu deblju crtu uz rub trepavica još izblendam kistom dok se nije osušila. Trajnost joj je odlična, brzo se suši i ima mat finiš nakon sušenja. Cijena ovog linera je oko 40 kn a rok trajanja 6 mjeseci od otvaranja.



Shadow quartet #6 grey spring:

U kroničnom nedostatku sjenila ovaj kvartet mi je došao kao naručen i moram priznati da je ovo proizvod koji me ugodno iznenadio. Ambalaža je plastična ali dovoljno čvrsta, lako se otvara, a ispod sjenila postoji još jedan pretinac s ogledalcem i 2 aplikatora, no naziv samog proizvoda na poklopcu mi se obrisao već nakon mjesec dana. Sjenila su dobro pigmentirana, prve tri nijanse su svjetlije i sedefaste sa laganim shimmerom. Nijansa koju najčešće koristim je zadnja, tamno siva, skoro pa crna, koja je potpuno mat i izrazito dobro pigmentirana. Sjenila se lijepo blendaju i iako na swatchu izgledaju pomalo brašnasto, ja bih više rekla da su nekako baršunasta jer su ugodna za nanošenje i lijepo "sjedaju" na kožu čak i bez baze. Cijena ovog kvarteta je također oko 40 kn, imaju 5 grama i traju 18 mjeseci od otvaranja.



 Bez baze

Kupujete li u Bipi njihove linije - IQ, LOOK ili B.Pretty ? Kako ste zadovoljni kvalitetom njihovih proizvoda?

Broj komentara: 12:

  1. Bila sam u Bipi prvi put u subotu jer sam dolazila do Osijeka, vidjela sam ovu marku ali nisam htjela da uzimam... Nije mi nesto posebno bilo potrebno a i nisam bila sigurna kakvo je. Mozda sam mogla makar sjenila isprobat :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam sad prvi put probala IQ cosmetics, i ne kupujem baš u Bipi njihovu kozmetiku, imam samo Ruž iz Look linije. Ali upravo sam vidjela recenziju Look by Bipa olovaka za usne i stvarno se čine odličnima, tako da ću se sljedeći put počastiti olovkom :)

      Izbriši
  2. Baš sam i ja nekidan bila u Bipi i gledala sam neke njihove stvarčice ali sam na kraju odustala, ništa mi se baš nije činilo pretjerano dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja iz istog razloga nisam kupovala njihovu kozmetiku, posebno mi se ona b.pretty linija čini nikakva, odosno vjerujem da bi bila super tinejđericama koje se tek kreću šminkati :). Ali mogu reći da su mi sjenila sasvim dobra :D

      Izbriši
  3. Volim te klasične četke kod maskara :)
    Od IQ kozmetike imam samo paletu sjenila i zadovoljna sam njima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto volim, ali ova je ipak malo glomazna, najbolje mi odgovara onakva četkica kakva je recimo kod max factorove 2000 calorie maskare :)

      Izbriši
  4. Nisam isprobala ništa od navedenih, osim b.pretty ruževa i sjajila koja nisu ništa posebno, ali su super s obzirom na cijenu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni baš ta b.pretty linija nije zapela za oko, ali kako kažeš, za tu cijenu sigurno imaju dobrih proizvoda.

      Izbriši
  5. Nisam isprobavala nešto puno njihovih stvari, ali u B.Pretty rumenila se mogu zakleti i Cerise redovito uzimam. Svakako isprobaj ako već nisi, jeftina a odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, nisam ih nikada probala, ali ako kažeš da su dobra, sigurno hoću.

      Izbriši