Pyrus sapuni

četvrtak, svibnja 16, 2013

Ne znam koliko ste upoznati s ovim hrvatskim brendom, ali ja već neko vrijeme naručujem njihove proizvode i s većinom sam jako zadovoljna. Ova tvrtka ima sjedište u Čakovcu i kako navode na stranici, posluju prema principu mrežnog marketinga. Njihovi proizvodi izrađeni su na prirodnoj bazi, najčešće od pčelinjih proizvoda, morskih algi i ljekovitog bilja te nisu testirani na životinjama.

Pyrus proizvode možete kupiti putem njihove online stranice http://www.pyrus.hr/ ili pak preko njihovih zastupnika.

Ja sam dosad isprobala nekoliko kremica, lakova za nokte i ruževa ( neke od ruževa mogli ste vidjeti ovdje) a posljednji hit su mi njihovi sapuni iz kolekcije "Bakino bilje". Za sad sam ih probala pet i ne mislim na tom broju stati!




Sapun od kamilice:
















Ovaj sapun koristim ujutro i navečer za umivanje lica. Do sada nikad nisam prakticirala umivanje lica sa sapunom jer imam suhu i osjetljivu kožu, a svi "obični" sapuni bi ju još samo dodatno isušili. S ovim sapunom to nije slučaj. Ima blagi miris po kamilici, divno očisti kožu i koža mi je nakon umivanja mekana i ne zateže me. Čak mislim da je on, među ostalim preparatima koje koristim zaslužan za uklanjanje crvenila koje mi se nedavno pojavilo.
Ovaj sapun dolazi u pakiranju od 100 g i traje 24 mjeseca.
Cijena mu je 23 kn, a ja sam ga kupila na popustu za 13 kn :D

Sapun od kokosa:


Divan sapun, koji miriše po Bounty čokoladici ! Lijepo se pjeni, koža je mekana i imam osjećaj da mi škripi pod prstima koliko je čista. Koristim ga za depilaciju nogu i stvarno je savršen za taj posao. Nemam više problema s iritacijom nakon brijanja, a koža mi je divno glatka i hidratizirana.
Također ima 100 g i traje 24 mjeseca.
Cijena mu je 23 kn, a ja sam i njega kupila za samo 13 kn.

Sapun od naranče:


















Ovaj sapun od naranče koristim za pranje kistova i niti jedan proizvod do sada nije tako dobro obavio taj posao kao ovaj sapun. Kupila sam ga već drugi put i kupit ću ga opet kad ovaj potrošim. Mogu samo reći da mi bockalica nakon pranja s ovim sapunom prvi puta izgleda stvarno čisto, dlačice su bijele kao onog dana kada sam ju kupila. Savršeno uklanja masnoću i ostatke make up-a s kistova a dlačice nakon pranja imaju ugodan miris naranče i mekane su.
Ovaj pak sapun ima 150 g i također traje 24 mjeseca.
Cijena mu je 26 kn, ali ja sam i njega kupila po povoljnijoj cijeni, točnije za 16 kn.

Sapun od sljeza:


















Ovaj sam sapun prvenstveno koristila za pranje ruku pošto pomaže kod svrbeža, suhe kože i zacjeljuje rane. Moje ruke su inače strašno suhe i u hladnijim danima pucaju na pregibima a svako pranje ruku još pogoršava njihovo ionako očajno stanje. S ovim sapunom nisam primijetila neko preveliko poboljšanje, ali kako dolaze topliji dani ruke su mi u boljem stanju pa mi to toliko i nije važno. Mislim da ga neću kupiti ponovo jer me nekako najmanje oduševio.
Cijena mu je 23 kn i dolazi u količini od 100 g.

Sapun aloe vera i glina:




















"Aloe Vera je najbolji prirodni ovlaživač kože. Pomaže zacjeljivanje i brzu obnovu kože, naročito kod kožnih tegoba. Glina upija i izlučuje nečistoće i toksine iz kože, smanjuje upale kože, odstranjuje akne, mitesere, poboljšava formiranje kolagena i elastina koji su važni za što duži mladenački izgled kože."


Ovu sliku sam preuzela sa Pyrusove stranice jer sam kutijicu nažalost bacila, a sam sapun nakon nekoliko korištenja baš i ne izgleda reprezentativno za slikanje :). Ne koristim ga često zbog moje suhe kože pa me nakon korištenja koža dosta zateže. Iz tog razloga sam ga proslijedila bratu, pubertetliji :D jer ovaj sapun pomaže kod akni, upalnih stanja kože i prekomjernog izlučivanja sebuma.
Cijena mu je 23 kn i ima 100 g.


Moram još napomenuti da ne očekujete od ovih sapuna intenzivne i očaravajuće mirise, mene je na prvu to malo začudilo, ali onda sam shvatila da je to dobra stvar jer je dokaz da nemaju nikakvih umjetnih mirisa, sulfata i sličnih štetnih tvari.

*Svi ovi proizvodi su kupljeni isključivo mojim novcem i recenzija je rezultat mog osobnog iskustva s ovim proizvodima.

Jeste probali Pyrus proizvode? Volite li prirodnu kozmetiku i koristite li sapune?

Broj komentara: 16:

  1. Čekaj sekund - lakovi za nokte? :D Idem čekirat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da imaju i lakove. Ja sam nedavno kupila njihov multi vitamin booster jer su mi nokti jako lomljivi i super je lak :D

      Izbriši
  2. Moram priznati da dosad nisam čula za njih, ali zvuči dobro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa čini mi se da baš nisu jaki u marketingu, ali očito dobro posluju jer rade već 15 godina! Meni ne smeta, bolje neka oni troše na kvalitetu proizvoda negu u marketing :)

      Izbriši
  3. Od Pyrusa sam dosad probala samo Alga Mare vitaminsku kremu (mlijeko)za tijelo i bilo mi je odlično ali sam totalno zaboravila na njega jer već dugo nisam vidjela njihov katalog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš ja nisam još ništa probala iz te Alga mare linije, ali dobila sam tester sad kad sam zadnju narudžbu uzimala, mislim da se radi o nekakvom gelu, još ga nisam probala, ali budem...

      Izbriši
  4. Volim miris kokosa, i vjerovatno bih upravo izabrala sapun sa tim mirisom. Nisam probala ove proizvode ranije, ali ako ih ugledam moraću isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj sapun od kokosa mi najljepše miriši od svih ostalih. Ja isto volim kokos, podsjeća me na ljeto i more :)

      Izbriši
  5. Ja ti moram priznati da nisam nikada (sve do sada) čula za njih, a vidim da imaju dobrih stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, saznala si nešto novo :) Dobre su im stvari, bar one koje sam ja probala a i cijene su mi pristupačne i često imaju popuste :D

      Izbriši
  6. Great post!
    Now I m on bloglovin' and fb too...follow me ;-)
    xoxo
    The Blend Style
    Bloglovin'
    Facebook

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvi put čujem za ove proizvode. Jako volim prirodne sapune pa zadnjih mjeseci testiram i tražim što mi najviše odgovara. Baš super izgledaju, ali mi je žao što ih se ne može kupiti u dućanu jer bi mi se ovaj kokos vjerojatno našao vrlo brzo u košarici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja isto više volim kada proizvod mogu kupiti na licu mjesta, ali u zadnje vrijeme većina stvari koju bih htjela probati mi je dostupna samo putem interneta i tu me strašno smeta poštarina a i naši carinski zakon.

      Izbriši