Potrošeni proizvodi #1

petak, svibnja 24, 2013


Došao je red i na moj prvi post o potrošenim proizvodima. Mislim da neću raditi mjesečne postove ovakve tematike jer ne trošim toliko brzo proizvode a i nakupilo se dosta proizvoda koje imam uz ove potrošene pa neke neću niti kupovati tako skoro (to je samo plan koji se lako izjalovi :D). Koje proizvode sam potrošila do zadnje kapi i koliko sam zadovoljna njima pročitajte u nastavku .




Krenimo redom,

Aldo Vandini sensitiv body peeling:  Divan proizvod, najdraži piling koji sam probala. Nema grube čestice u sebi i stvarno je nježan i ugodan na koži, kremast i miriši očaravajuće. Miris se još dugo, dugo osjeti na koži. Kupujem ga ponovo :D. Cijena? Oko 40 kn.

Balea Limeta & Aloe Vera gel za tuširanje: Jako volim isprobavati Baleine gelove za tuširanje i nije mi važno što se njihov miris ne zadržava na koži jer se odmah nakon tuširanja mažem mlijekom za tijelo. Miris ovog gela je meni bio pun pogodak. Volim citrusne i osvježavajuće arome posebno u toplijim danima. Cijena mu je prava sitnica, samo 7,90 kn.

Kozmetika Afrodita Lavanda gel za tuširanje: Ovo mi je već treće pakiranje ovog gela. Volim miris lavande i uživam u mirisu ovog proizvoda. Za samo 20ak kuna dobijete čak 1000 ml proizvoda koji traje čitavu vječnost. Mislim da sam vidjela u ponudi još i miris od ruže, ali lavanda mi je ipak draža.

Pyrus sapuni sljez i naranča: O njima ste mogli čitati ovdje tako da neću o njima ponovno pisati. Samo podsjetnik, cijena ovog od sljeza je 23 kn, a ovog od naranče 26 ali ja sam ih ugrabila na sniženju. Ostali njihovi sapuni još nisu potrošeni, ali biti će uskoro :D.


Balea urea losion za tijelo: Znam da se dosta cura žali na ovaj proizvod, ali meni je odličan. Istina, teže se razmazuje ali meni se jako brzo upije u kožu (totalni sam suhokožac :D) i koža mi dugo vremena ostaje glatka i ne ljuska se. Osim ovog losiona tako dugotrajnu hidrataciju mi jedino nude Dove intenzivni losion za tijelo za izrazito suhu koži i Nivein s.o.s. losion. Cijena ovog losiona je 20 kn za 400 ml, a možete ga pronaći i u manjoj mililitraži, mislim oko 250 ml i naravno po nižoj cijeni.

Dove mlijeko za tijelo za suhu kožu: Inače uzimam Dove intenzivni losion ali kako ga nije bilo u trgovini uzela sam ovo. Dobro je, ne i odlično za moju kožu jer mi nakon neka 2 sata koža ponovno postaje suha i napeta, ali mislim da će mi preko ljeta svakako odgovarati. Izuzetno se lagano razmazuje i brzo se upija u kožu. Cijena mu je oko 30 kn za 250 ml.

Rose of Bulgaria krema za lice: Ovu kremu sam dobila na poklon iz Bugarske i nisam ju koristila za njegu lica već sam ju nosila u torbici i mazala njome ruke. Nije baš pretjerano hidratantna ali predivno, predivno miriši, baš po pravim ružama a ne umjetno kao neki proizvodi s mirisom ruže koje sam probala. Ima 100 ml, a cijenu ne znam :D.

Balea urea noćna krema: Skužila sam da ne mogu pogriješiti s proizvodom koji ima ureu. Ovu kremu nisam baš koristila svaku večer jer sam iskreno zaboravila na nju, ali kad sam ju ponovo otkrila, potrošila sam ju do kraja. Krema je dobra, izrazito hidratantna i ne izaziva mi iritacije, a cijena joj je oko 20 kuna ( mislim da je i manje, ali nisam sigurna).

Becutan dječja krema: Moj sveti gral u njezi kože. Bez ove kreme NE MOGU. U zimi ona je najbolja prijateljica mom licu, stopalima, rukama i laktovima. Koristim ju i u toplijim danima, nešto manje nego zimi, najčešće navečer jer mi stoji pored kreveta pa njome namažem ruke, stopala i laktove. I obožavam njen miris po svježe okupanim bebama (haha, koja usporedba) :D. Cijena joj je oko 20 kn za 100 ml.

Balea urea krema za ruke: Još jedan sveti gral, ovog puta isključivo u službi njege ruku. Super krema, toliko jeftina, a tako dobro njeguje da je to za ne povjerovati. Jedina od drogerijskih kremi za ruke koja mi zaista pruži potrebnu hidrataciju. Cijena -  9,90 kn za 100 ml.


Balea sensitive balzam za usne : Volim ove obične balzame za usne, bez voćnih mirisa i boja a kako moje usne, za čudo, nisu suhe, dobar im je onda i Balein balzam za samo 7 kuna.

Flormar perfect coverage korektor: Kupila sam ga prije par mjeseci u Kozmu kada ja bilo sniženje na pudere i korektore i platila ga 30ak kuna. Ovaj korektor mi je bio odličan, imam dosta izražene podočnjake ( hvala genetici na tome :D) ali on ih je prikrio bez po' muke. Kremast je i ne nakuplja se u sitnim boricama oko očiju. Kupila bih ga ponovo, a onda saznam da u Kozmu više nemaju Flormar proizvoda,
why oh why ; (....

Loreal glam shine sjajilo ( # 400 juicy rose glow): Nisam ljubitelj sjajila ali ovo sjajilo koristim u onim (rijetkim) trenutcima kada mi se ne stavlja ruž ili pak preko ruža za dodatni sjaj. Zato je malo i promijenilo boju. Prvotna nijansa mu je bila neka mliječno prozirna, na usnama je davala samo blagi sjaj. Cijena ovog sjajila je oko 60 kn što i nije malo za samo 6 ml proizvoda.

Avamys sprej za nos: Jedan ne kozmetički proizvod. Bez ovog čuda ne mogu preživjeti proljeće, ali zbilja! Počela sam ga koristiti na preporuku mog otorinolaringologa prošle godine  i otada je cijelo proljeće uz mene. Daje se na recept ali mislim da se može kupiti i bez njega, ali tada je skuplji. Ja ga s receptom plaćam 60 kn i  to nije baš malo jer ga potrošim za otprilike 3 tjedna, ali bez njega bi mi bilo grozno pa se ne žalim. Inače, od kad ga koristim ne pijem više nikakve antihistaminike (claritine, flonidan, xyzal i sl.) koje sam uzimala godinama na proljeće i nisu mi baš nešto pomagali.

Bourjois Healthy mix ( #55 dark beige): Ovaj puder koristim već sigurno 2 godine i neću o njemu puno jer je nahvaljen već na svakom mogućem blogu :). Sada umjesto njega imam onaj novi HM koji mi je još bolji od ovog starog. Cijena mu je oko 106 kn.

Balea young anti pickel roll on:  Nije me oduševio. Mislim, nemam problema s prištićima, tu i tamo se pojavi koja mala napast, ali nisam primijetila da mi je ovaj gel pomogao. Jedino pruži lagano olakšanje ako se iživljavate na prištiću jer on lijepo ohladi to područje. Za cijenu nisam sigurna jer ga imam jako dugo, vjerojatno 15 ak kuna.

Max Factor Flawless perfection blush (#221 Classic pink): Zadovoljna sam ovim rumenilom. Nijansa mu je lijepa ružičasta, lagano se nanosi samo morate paziti da ne pretjerate. Cijena mu je oko 60 kn. Kupila bih ga opet :D.


Nisam baš stručnjak u opisivanju parfema pa neću niti pokušavati. Mogu reći samo da volim puderasto-cvjetne mirise, ali znaju se pronaći i "uljezi" koji me oduševe.
Victoria Beckham Signature (oko 160 kn za 30 ml) , Lanvin Marry me ( cijena oko 300 kn za 30 ml) i Lolita Lempicka L. (cijena oko 300 kn za 30 ml).


I za kraj, lakovi koji su se većinom sasušili : (.

Ne znam što bih o njima pretjerano pisala, osim da niti jedan nije koštao preko 30 kn i da obožavam crvene lakove :D ali ovaj zeleni mi je bio ultimativni hit prošlo ljeto :D i kupit ću ga ponovo ako još ima te nijanse.

Volite li ovakve postove? Jeste probali što od mojih potrošenih stvarčica? 

Broj komentara: 30:

  1. uh imam svašta da kažem.
    1. ŽELIM ŽELIM ŽELIM ŽELIM SRCEM CIJELIM ovu rose of bulgaria kremu. inače obožavam miris ruže i trenutno koristim cijelu avonovu liniju sa ružom (moš mislit čak 3 proizvoda) i alverde ulje od ruže i noćnu kremu i imam ružino ulje iz turske koje koristim kao parfem. volim miris ruže, a mama mi kaže da je podsjećam na njenu mamu. xD
    2. moram da šmeknem te afrodita kupke, inače uvijek kupujem ta litarska tj. veća pakovanja zato što mi je mrsko da se peglam oko toga pa kad kupim 2-3 mirna sam isto toliko mjeseci :D
    3. koristim i ja perfect coverage puder ali ja ga plaćam 2.95KM ili što bi prost narod u hrvatskoj rek'o 12 kuna. samo je drugačija ambalaža ali isti je naziv :D
    4. taj maybelline colorama ne vjerujem da ćeš naći osim kod kase u dm-u (ako se do sad nisu razgrabili) jer su ih povukli iz prodaje i stavili nove colorama one male okrugle

    eto moj roman od komentara je gotov :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kažem ti da je miris ove kreme nešto predivno :D imala sam i ja alverde ulje od ruže i bilo mi je super :D, kako to da je kod vas taj flormarov korektor tako jeftin, nisam valjda ja nešto fulala u cijeni? Mislim da nisam jer se sjećam da sam ga platila oko 30 kn i još sam vagala da li da opet uzmem Bourjois HM korektor za 60 kn i odlučila se za ovaj jer sam s ostatkom novaca još nešto kupila :D, i tužna sam sad zbog colorame i te divne nijanse, ja ju tako volim, baš tu zelenu :(

      Izbriši
    2. eeeeeeeeeee, ja kupila u prodavnici koju drži uvoznik svih ovih turskih šminkica za bosnu. :D mada mislim da kod nas na pijacama nisu više od 20kn. :D inače je kod nas sve njihovo jeftinije nego u Hr i još mi nije jasno zašto je baš tolika razlika u cijeni o.O a imam i ja ovaj colorama lak i baš sam ga istrošila, možda je ostalo za još jednom :( mislim da ih ima i u novoj kolekciji ali pod drugim imenima (bar se nadam) jer ne znam šta ću kad potrošim zalihe ballerine xD

      Izbriši
    3. Znam da je jeftinije nego kod nas, ali baš tolika razlika u cijeni... Nadam se i ja da su samo promijenili nazive lakova jer su mi ti mini colorama divni, i ballerina na koju si me podsjetila u svom postu a imam još i chilli chocolate, urban lemon i peach cocktail i svi su mi pri kraju, ali moram reći kako ova nijansa chilli chocolate mi traje sigurno preko godinu dana i nije se sasušila :)

      Izbriši
  2. A lipo si se istrošila moram priznat! Lipi proizvodi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome jesam, znaš kako to ide, nekako uvijek u isto vrijeme potrošim određene proizvode, npr. parfemi- ova tri sam imala od prošle godine i štedljivo sam ih koristila jer sam imala još 2, 3 koja sam uz njih špricala i na kraju sva 3 potrošim u isto vrijeme :)

      Izbriši
  3. Koristila sam Balea Urea kremu za ruke i bila mi je dobra. Ostalo iz te linije nisam probala. Ovako neki Dove za tijelo imam trenutno, ali nemam pojma za kakvu kožu je :D (o proizvodu piše na nekom jeziku kog ne kužim ništa :D ). Moja je suha i taj mi ju dobro natopi i jako mi je dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj i ostale proizvode iz te Baleine linije ako imaš suhu kožu, krema za stopala im je isto odlična :D

      Izbriši
  4. Uh svasta si potrosila, sad se nagradi necim novim da popunis police :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi dobro da se sad malo suzdržim od kupnje, ali ne vjerujem da će to biti moguće :D

      Izbriši
  5. I meni je odličan ovaj Balea urea losion za tijelo, također sam totalni suhokožac pa mi odlično paše i brzo se upije :) a o njihovim gelovima za tuširanje mogu pričati danima, obožavam ih i stalno isprobavam neke nove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja rijetko kad ponovno uzmem isti Balein gel za tuširanje jer uvijek moram iprobati neki novi, posebno LE :)

      Izbriši
  6. Ajmeee, super si stvari potrošila!! Hoću ovu Bulgaria kremu od ruže :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ju želim ponovo! Samo još nigdje nisam naišla na njihove proizvode... Malo sam googlala i vidim da u Zagrebu u biljnoj ljekarni Sonesta imaju cijelu liniju Rose of Bulgaria proizvoda, pa ih možda ima i u ostalim ljekarnama...

      Izbriši
  7. Hahaha, svježe okupane bebe :D

    I ja obožavam Baleine gelove. Jeftini, a fino miriše. Pod tušem. A kasnije me isto briga jer se mackam, obavezno, pa se barem ne sukobljavaju dva različita mirisa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, baš me podsjeća na miris bebača :)

      Izbriši
  8. Becutan! Obožavam Becutan kremu, ja ne mogu živjet bez nje, uvijek imam jednu doma i nanosim ju kroz cijeli dan svuda. Po rukama, nogama, trbuhu, licu, svuda. A taj miris njezin... joooj tipični Becutan miris, predivan je! Ne znam što bih bez nje <3
    Fino ti se nakupilo svega, ja nikada ne radim empties postove jer uvijek bacim što imam za bacit da mi ne stoji, ali i sporo trošim sve. Sto godina mi treba da potrošim lak za nokte, kreme pogotovo, šampone... Kad ih imam stotine uvijek :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam hrčak i ne volim bacati stvari, dobro, ove potrošene proizvode tipa ambalaža od gelova, šapona, krema, to naravno bacam ali srce me boli kada moram baciti lakove :D

      Izbriši
  9. Ženo draga! Ja se vama žene divim koliko vi proizvoda uspijete potrošiti, kod mene je to nemoguca misija :D ja trosim samo blazinice, vlazne maramice i eventualno tonike i termalnu vodu. Sve ostalo nikako da dotakne dno :D
    Flormar korektor sam kupila nedavno i trenutno mi je u fazi testiranja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Troši se da se može kupiti novo :) Ma većinu ovih stvari sam dugo vremena imala, recimo da najbrže potrošim kremu za ruke, becutan, mlijeko za tijelo, gelove za tuširanje, to su u biti stvari koje koristim svakodnevno, ovo ostalo trošim puno, puno sporije :D

      Izbriši
  10. Ajme, koliko si toga potrošila :D ja nikad ne uspijem toliko stvari potrošiti u određenom periodu. Ali neka, sad bar možeš u shopping s dobrim razlogom ;) i super ti je novi dizajn!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, sad imam razlog, kao da ga inače nemam :D Hvala ti, nisam još zadovoljna sa dizajnom, ali nemam trenutno vremena baviti se tim, u svakom slučaju, bolje je nego prije :)

      Izbriši
  11. Drago mi jeje sto sam naleptela na tvoj blog i procitala ovaj post! Jako mi se svidja:)

    http://tinkerbelloflaka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš si bila vrijedna ;)!

    ps - tek sam otkrila tvoj blog i baš ću ga s guštom pročitati, od posta do posta ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi puno propustila, ja sam još beba u blog svijetu :) Ali jako mi je drago da ti se sviđa :D!

      Izbriši
  13. Super proizvodi, svi od gelova za tuširanje pa do lakova su mi odlični (
    oni koje sam isprobala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gelovi za tuširanje su super, imam još jednu zalihu ovog Afroditinog od lavande :D

      Izbriši
  14. Ovaj tvoj popis mi je pomogao donijeti odluke dok sam radila popis za Dm, zelim isprobati Bourjois HM i Afroditinu lavandu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :) Nadam se da će ti se svidjeti :D

      Izbriši