Eveline sun care expert - krema za lice spf 30

srijeda, svibnja 22, 2013

Jedva sam dočekala malo ljepši dan i sunce da mogu poslikati novu kremu. Riječ je o Eveline kremi lice sa zaštitnim faktorom 30.



Prvotno sam imala u planu kupiti Vichy capital soleil kremu sa zaštitnim faktorom 30  čija je cijena oko 70 kn, ali onda sam naletjela na ovu Evelinovu s jednakim zaštitnim faktorom i odlučila sam da ću radije dati 30 kuna nego 70 :D (štedljiva sam na stvarima na kojima možda ne bih trebala biti). No, nekako mislim da osim razlike u cijeni, ostalih razlika ne bi trebalo biti. I ova krema štiti od UVA i UVB zraka a k tome namijenjena je za osjetljivu i alergijama sklonu kožu (imam atopijski dermatitis).


Što kažu u Evelinu?

Osim što je, kako sam navela, namijenjena za osjetljivu i alergijama sklonu kožu te štiti od UVA/UVB zraka , sprječava fotostarenje i pojavu pigmentacijskih mrlja te intenzivno vlaži. Sadrži Antyleuskine kompleks koji štiti DNA kožnih stanica od negativnih utjecaja slobodnih radikala, širok spektar UVA/UVB filtera, hijaluronsku kiselinu koja intenzivno vlaži kožu i vitamine A,E,F koji sprečavaju iritacije.

Krema je izrazito ugodna na koži, nije masna a niti me zateže koža nakon što ju nanesem. Nisam primijetila nikakve iritacije, peckanje, crvenilo ili slične kožne reakcije. Mislim da bi odgovarala svim tipovima kože. Ja ju stavljam preko moje uobičajene hidratantne kreme i kad se upije stavljam tekući puder. Krema ima, ja bih rekla, klasičan miris kreme za sunčanje koji se neko vrijeme zadržava na koži, nije intenzivan, ali ja ga osjetim, no to mi ne smeta jer imam čudnu ljubav prema kremama za sunčanje - podsjećaju me na ljeto i more :D.  Tekstura joj je kremasta, ali se lako razmazuje i brzo upija u kožu.


Inače, ove godine sam odlučila da ću početi koristiti kremu za sunčanje već sada, dolaskom toplijih dana, do sada sam kreme sa zaštitnim faktorom koristila samo na ljetovanju i eventualno ako bih išla negdje u prirodu. Znam da mi to nije pametno, ali moja koža nije osjetljiva na sunce, vrlo brzo pocrnim i ne volim koristiti visoki zaštitni faktor jer mislim da za to nemam potrebe. Ali ove godine sam si dala zadatak i malo se više informirala o štetnosti sunčevog zračenja, UVA i UVB zrakama te na koji način one utječu na kožu i eto, opametila sam se :D. Naučila sam da nije važno što skoro nikad izgorim na suncu (možda sam izgorjela svega 2 puta u životu) jer UVA zrake koje se javljaju tijekom cijele godine (čak i kada je oblačno) dopiru duboku u kožu i osim starenja i pigmentacijskih mrlja uzrokuju rak kože, dok su UVB zrake odgovorne za preplanulost, crvenilo i opekline na koži. Zato uvijek tražite kremu koja štiti i od UVA i UVB zračenja, ali pretpostavljam da većina vas to već zna, pa mislim da nema potrebe nadugo i naširoko pisati o tome :D.


Ja sam jako zadovoljna ovim proizvodom i kupila bih ga ponovo, ali vjerojatno ću si iduće godine priuštiti nešto novo :). Za cijenu od samo 30 kn dobila sam 50 ml proizvoda, a moram napomenuti i kako ova krema nije testirana na životinjama :D.

Jeste probali ovu kremu? Koristite li kreme sa zaštitnim faktorom tijekom cijele godine ili samo ljeti? Pocrnite li lako ili brzo izgorite na suncu, koji zaštitni faktor koristite?

Broj komentara: 20:

  1. Ja sam ovu kremu koristila proslo ljeto :) maaalcice je bila masnjikava ali tesko je da se ne masti lice na plazi kad se znojimo.. Svaka bi se topila na licu, mislim to bi bio znoj ali eto.. ne moze se izbjeci sjaj. Meni to licno ne smeta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još ju nisam imala priliku isprobati na plaži, ali za sada mi ne stvara probleme, iako ja volim da su mi stvarčice za lice malo masnije jer imam suhu kožu, ali vidjeti ću kako će se ponašati na plaži na + 35 :D

      Izbriši
  2. Ova krema zvuči predobro! I ja sam mozgala o Vichy Capital Soleil jer ju dosta hvale u zadnje vrijeme, ali baš mi je drago čuti i za povoljniju varijantu! Ja se previše oslanjam na BB kreme što se tiče SPF zaštite, ali budući sam se u zadnje vrijeme dosta informirala o važnosti SPF zaštite vrijeme mi je da si nađem prikladnu kremicu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam dosad samo stavljala tekući puder ima spf 15 (mislim, ne da mi se ići provjeriti) ali ne vjerujem ja nekako da u dekorativnoj kozmetici ima dovoljno zaštite :). U svakom slučaju možeš probati ovu pa ako ti ne odgovara prosljediš seki, mami, bilo kome, za 30 kn i nije neka greda :)

      Izbriši
  3. Ma nešto mi VIP stick šteka, valjda je signal slab i fejs mi je preusporen. Uglavnom, daj pliz pošalji mi adresu u inbox na fejsu pa ću ja to sutra vidit jer sad ne mogu ništa, baš mi je zablokiralo.
    P.S. meni SPF 30 premal, ja ne mogu ispod 50! :D
    P.P.S. Želim vidit ovaj YSL! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/04/lipstick-obsession.html

      škicni tu za YSL :)

      Izbriši
  4. super,hvala na preporuci,probat ću.ja isto ne gorim na suncu,lako tamnim,a voljela bih da sam o stetnosti uva zraka znala vise prije nekih 5 godina i mazala lice,možda ne bih imala ovolike boretine po čelu,sa svojih 28 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je jako malo ljudi informirano o štetnosti uva zraka, nažalost, pogotovo muškarci koji zaziru od mazanja kremama pa misle da ako ne prži sunce da se ne trebaju zaštititi i sama uvijek vodim borbu svojim mužjakom :). Ja na svu sreću još nemam bore po licu (imam 25 godina) ali mislim da je za to zaslužna i genetika jer ih moja mama skoro da i nema, pa se nadam da ću i ja u njenim godinama biti te sreće :D

      Izbriši
  5. Hvala ti na recenziji, probat ću ovo! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam se navukla na sprej varijante , tako da njih koristim, ali je moja prijateljica čini mi se ovo imala prošlo ljeto i čini mi se da je imala pozitivne komentare

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nekako nisam fan sprej varijanti, više volim ove kremaste, jer mi malo i nahrane kožu :)

      Izbriši
  7. Ja sam si za ovu godinu naručila Missha sun kremu, ali ovu ću svakako uzeti suprugu - on ima dermatitis i nekako vjerujem da će mu biti super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo meni je dobra, nije mi izazvala nikakvu alergijusku reakciju, ne mogu garantirati da neće nekom drugom, ali s obzirom da je namijenjena za kožu sklonu alergijama, mislim da ne bi trebala :D

      Izbriši
  8. Hehe, ista stvar, i ja sam od ove godine počela koristiti kreme sa faktorom prije ljetovanja. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan ulov. :) Ne bi trebalo biti nekih značajnijih razlika, osim što Vichyjeva ima u sastavu njihovu termalnu vodu i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Pa ja isto ne vjerujem da osim sastava ima neke velike razlike, glavno da i jedna i druga obavljaju svoju svrhu :)

      Izbriši
  10. ovak mi je tvoj post došao kao naručen! :D baš mi treba neka krema,a opet da i nije skupa jer ne znam kako će moja poprilično masna koža reagirati na bilo koju pa mi je u startku žao dati 200 kn :)Sviđa mi se baš blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :). Nadam se da će ti odgovarati, svakako je isplativije dati 30 kn pa ako i ne odgovara nije toliki udarac po džepu :D

      Izbriši