e.l.f. cosmetics new in

utorak, svibnja 07, 2013

Prije otprilike dva tjedna na e.l.f. stranici su imali besplatnu dostavu za narudžbe iznad 15 funti, a uz to imali su i popust od 70 % na određene proizvode. Nisam mogla propustiti ovu pogodnost te sam naručila 8 proizvoda za 15.25 funti a paketić mi je stigao za 11 dana.

A koje sam slatkiše kupila pogledajte u nastavku.




Studio Bronzer # warm:


Proizvod koji mi se najviše svidio. Sviđa mi se kako izgleda svaka boja zasebno, ali i sve pomiješane zajedno. Mislim da ću ovu najsvjetliju nijansu koristiti i kao shimmer. Ambalaža samog proizvoda je čvrsta, lako se otvara, izgleda mi baš luksuzno s obzirom na cijenu samog proizvoda, a ono što mi se posebno sviđa je veliko ogledalo, uz to proizvod je zaštićen prozirnom folijom koju nakon otvaranja možete a i ne morate baciti. Osim warm nijanse nude se još i cool i golden. Cijena ovog proizvoda je 3.75 funti za 13.5 grama. Rok trajanja iznosi 12 mjeseci.



Swatchevi:




Shimmering facial whip # Golden Peach :


Nakon što sam probala njihov all over colour stick odlučila sam probati i ovaj shimmer. Uzela sam ovu zlatnu nijansu jer obožavam zlatni odsjaj na svojoj koži kad pocrnim. Koristit ću ga kao shimmer a možda i kao bazu za sjenila. Ovaj proizvod dolazi u maloj plastičnoj tubici koja ima suženje na vrhu i vrlo lako ga možete istisnuti van u željenoj količini. Cijena mu je 1.50 funti i ima 9.5 grama.



Swatchevi:




Studio matte lip colour # rich red :



Jako mi se sviđa ovaj ruž. Boja je predivna, prava crvena, tekstura kremasta, a zbog oblika olovke lako se nanosi. Iako, mislim da bi bilo dobro uz njega koristiti olovku jer zna ulaziti u borice iznad usana. Kolika mu je trajnost, nažalost ne znam,  jer sam ga nosila samo jednom u svrhu swatchanja, ali čim ga budem duže vremena nosila napisati ću kako se ponaša na usnama. Ono što je interesantno kod ovog ruža jest i to da na dnu ima čepić u boji koja prikazuje nijansu ruža, ali taj čepić se može izvući i unutra je malo šiljilo za olovku :). No, olovka se odvrće pa nema potrebe za šiljenjem, a ovo šiljilo u čepiću služi samo za naoštravanje vrha olovke. Ovaj ruž je bio na sniženju i platila sam ga 2.50 funti umjesto 3.75.  Ima 1.8 grama i također traje 12 mjeseci.



Swatchevi:


Lijevo slikano na suncu, desno u hladu


Luscious liquid lipsticks # nude pink, # maple sugar:



U nazivu stoji da se radi o ruževima, no meni kao ljubiteljici ruževa oni više nalikuju na sjajila. Na mojim usnama i jedna i druga nijansa izgledaju skoro pa identično, boja se ne primijeti, više kao lagani kremasti sjaj. Iz tog razloga ih nisam ni swatchala na usnama. Tekstura im je gusta i pomalo ljepljiva ali zbog toga se dosta dugo drže na usnama. Ono što me smeta je njihov intenzivan miris. Ovo smeđe miriši na mentu i nije toliko nepodnošljivo, no ovo rozo mi miriše na dječji sirup i toliko je intenzivno da ne znam kako ću se naviknuti na taj miris. Sama ambalaža je prozirna, sjajila na vrhu imaju spužvicu i kod prvog nanošenja morate okrenuti dno proizvoda otprilike 15ak puta da boja izađe na spužvicu. I ovi ruževi/sjajila su bili na sniženju i svako sam platila 1 funtu ( inače su 1.50) te imaju 1.5 grama.



Swatchevi:




Mineral blush # coral:



Proizvod kojemu sam se najviše veselila, ali nakraju sam odabrala krivu nijansu. Mislila sam da će biti lijepa koraljno-breskvasta nijansa kao što je prikazano na njihovoj stranici, no u stvari boja nije niti slična. Toliko je svijetla da se na mojoj tamnijoj kož uopće ne vidi (swatchano je na ruci koja je svjetlija od moga lica), ali možda bi odgovarala djevojkama svijetle puti. Ambalaža je plastična ali mi se čini dovoljno čvrsta. Na vrhu ima rupice za lakše doziranje proizvoda a promjer je dovoljno velik da bez problema možete staviti kist za rumenilo. Ovaj proizvod je također bio na sniženju i platila sam ga 2.50 funti umjesto 5.00 funti što je zbilja isplativo, samo kad bi mi nijansa odgovarala :(.



Swatch:




Essentials powder brush:



Namijenila sam ga mami jer joj treba kist za rumenilo a pošto kistova za rumenila više nisu imali na zalihama uzela sam ovaj kist jer mi se učinilo na slikama kako bi savršeno odgovarao za nanošenje rumenila. No, i tu sam se prevarila! Kist je toliko mali da bi možda i mogao poslužiti za nanošenje rumenila, ali ja ipak više volim veće kistove, tako da ga je moja mama proslijedila meni, a ja ću ga koristiti za konturiranje. Još ga nisam oprala pa ne znam da li mu dlačice ispadaju, ali dlačice su mu jako mekane i ugodne. Cijena ovog kista je 1.50 funtu.



Essentials lip defining brush:


Ovaj kist mi je najveće razočaranje od svih proizvoda koje sam kupila. Nisam ga još probala, ali ne morate biti ekspert da na prvi pogled vidite kako s njim nešto ne štima :). Dlačice idu svaka na svoju stranu i čini mi se da neće preživjeti prvo pranje :). Možda ga uspijem malo "poštucati" sa škaricama pa ću vidjeti da li će biti upotrebljiv. Cijena mu je također 1.50 funtu.



I za kraj, moram napomenuti kako e.l.f. proizvodi nisu testirani na životinjama i mogu se reciklirati a određeni dio zarade izdvajaju u dobrotvorne svrhe.

Kako vam se sviđaju moji noviteti? Imate li nešto od e.l.f. kozmetike? Kako ste zadovoljni istom?

32 komentara:

  1. I love elf products as they have reasonable price tags,I have the same make-up brush as yours

    http://fashioncadet.com/
    www.alwand.co.uk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, their products are really affordable. Thank you for your comment :)

      Izbriši
  2. Super si stvari naručila, kao da sam ja sama birala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Jedino mi je žao što nisam uzela njihov HD blush umjesto ovog mineralnog, ali dobro, sljedeći put ide u moju košaricu :)

      Izbriši
    2. :) I meni je njihov HD blush odličan, ali i ovaj mi lijepo izgleda na swatchevima :) Drugi put!

      Izbriši
    3. Nije loše ni ovo rumenilo, baš sam ga jučer probala staviti preko tekućeg pudera i začudila sam se jer se ipak primijeti, lijepa lagana boja, ali vjerujem da kad pocrnim se neće primijetiti...

      Izbriši
  3. ❤ Your blog, beauty!
    Follow me and I will follow u back!
    http://lamourdesoibysm.blogspot.ru/
    http://www.bloglovin.com/blog/6841269

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi se dobri čine bronzer i ovaj crveni ruž, totalno bi si ih i ja naručila :))
    Inače nemam ništa od njihovih stvari, nekako sam uvijek lijena naručivati kozmetiku preko neta pa onda samo skoknem do Irisa ili DM-a i rješim sve što mi treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da niti ja nisam nešto previše zaluđena on line kupovinom jer više volim vidjeti i probati proizvode na licu mjesta, ali u zadnje vrijeme me to sve više privlači. Super je osjećaj kada ti dođe poštar sa paketom :). Uostalom na netu se neke stvarčice mogu kupiti puno jeftinije npr. nakit koji je kod nas bezobrazno skup.

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. You should try them, they have great products :)

      Izbriši
  6. I love e.l.f. cosmetics :)
    Nice blog.

    Kisses from Juls <3
    http://www.weltaussagen.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  7. divan blog, divne slike i divne stvari si naručila :)
    Imam ovaj "ruž" u ovoj pink nijansi, no moram priznati da ga još nisam probala :)
    A ova crvena olovka mi je savršena, ide mi na wish listu :)
    I imaš predivne usne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti :) toliko pohvala nisam već dugo čula :) Drago mi je da ti se sviđa blog i slike, oko njih sam se ovaj put baš potrudila, one na početku su bile katastrofa...ali eto, učim se :) Svakako probaj ovaj crveni ruž, odličan je :D

      Izbriši
  8. Crveni ruž je zakon,prekrasne usne! :)

    http://dsmithereens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja još nemam elf proizvoda, ali planiram neku kupovinu obaviti. Nisu mi prvi na listi, ali htjela bih isprobati neke njihove ruževe, rumenila i kistove. Kistove možda i najviše.
    Što se tiče tvoje kupovine, ovaj crveni ruž mi je odmah privukao pogled. Baš je lijepa nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče njihovih kistova, ja bih ti preporučila one iz Studio linije, za Mineral liniju ne znam jer nemam još niti jedan. Ova dva iz posta su iz njihove Essentials linije, najjeftiniji su ali na žalost za njih baš vrijedi "koliko para toliko muzike", nakon što sam oprala ovaj powder brush, dlačice su se rašire i izgubio je oblik i uopće ne kupi dovoljno proizvoda... Ali ruž svakako preporučam, trajnost mu je odlična!

      Izbriši
  10. Jako mi se sviđa Studio Bronzer, čini se kao stvarno multifunkcionalan proizvod a takve baš volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, super je proizvod! Jako lijepo izgleda ova najsvijetlija boja ako se koristi kao shimmer.

      Izbriši
  11. Thanks for swatches!! Love your blog. I am following you now!

    www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super blog, sviđaju mi se svi postovi! Osobito mjesec u slikama i sapuni i manikura i sve ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se sviđa blog, pogotovo zato što sam početnik :D

      Izbriši
  13. Crveni ruz je savrsen, i tebi odlicno stoji, prelepe su ti usne :)

    OdgovoriIzbriši
  14. dobar ulov, mogla bih narciti bronzer, jako mi se svida nijansa kad se pomijesaju:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bronzer je odličan, nosim ga stalno, nekad pomiješam, nekad samo 1 nijansu, a ovu svijetliju stalno koristim na vrhovima jagodičnih kostiju, baš da lijpi, lagani sjaj. I ovo rumenilo mi je super, iako sam prvo mislila da mi neće odgovarati :)

      Izbriši