Cien lipstick "pink explosion"

četvrtak, svibnja 16, 2013

Prošlu subotu sam u Lidlu zapazila štand Cien dekorativne kozmetike. Iskreno nisam imala pojma da uopće proizvode dekorativu :D. Naravno, prvo sam upikirala ruževe, a imali su još i maskare, sjajila i lakove (sve ostalo je već pokupovano). I cijena svakog proizvoda je 14 kuna! Uzela sam jedan, čisto za probu i mislim da ću se vratiti  po još jedan ili možda dva :), žarko crveni i bordo, ako ih još bude bilo!



Moja nijansa je # 13 pink explosion. Ima ugodan, blagi miris i to me iznenadilo jer sam očekivala (valjda zbog cijene) da će imati onaj grozan miris starinskih ruževa. Izrazito je kremast i mora se nanijeti par puta kako bi dobili ujednačenu nijansu. Trajnost mu nije jača strana jer se izgubi vrlo brzo s usana, ja bih rekla za nekih sat vremena, ali usne ipak ostaju obojene i nakon skidanja.

Ono što me malo razočaralo jest što nemaju testere pa proizvode ne možete isprobati, ali odlična je stvar što je svaki proizvod zapakiran onom prozirnom plastikom i možete biti sigurni da ih nitko prije vas nije probao.
Nisam nigdje na ružu pronašla podatke o njegovoj količini kao niti njegov sastav, piše samo da traje 24 mjeseca i da se može reciklirati.

Pošto u opisivanju nijansi nisam baš najbolja, donosim vam swatcheve. Ja kad sam ga prvi put nanijela sam pomislila kako je vrlo sličan Golden Rose ružu u nijansi 57 i onda sam ih swatchala jednog kraj drugog i razlika je ipak očita.

Mene je ovaj ruž ugodno iznenadio jer je sasvim solidan za tu cijenu, rekla bih da je u rangu Catrice i Essence ruževa i uvijek me posebno veseli kada nađem nešto dobro a tako jeftino :D.



Jeste znali za Cien dekorativne proizvode i jeste probali što god? Veseli li vas kada nađete neku jeftinu stvarčicu ili više vjerujete onoj staroj "koliko para, toliko muzike"?

Broj komentara: 14:

  1. Pa znaš što, ne izgleda uopće loše. Bome bih i ja mogla do svog lokalnog Lidla prošetat se malo, dok nije nestalo toga svega. A možda već i je, ne znam.
    U svakom slučaju, lijepo mi izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous post! I love it:) I'm definitely thinking that your blog is always more cute!
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK

    OdgovoriIzbriši
  3. Čekaj malo u mojem lidlu nema ovoga :((( možda je pokupovano! Definitivno ću pikirati u sljedećem posjetu. Ima li nude nijanse? Obožavanjeee na najjače!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih se čudila da je pokupovano:) ja kad sam bila ostalo je par nijansi, ne nosim baš nude tako da nisam ni gledala, meni je upala u oko ova, crvena (vidjela sam da imaju nekoliko nijansi crvene) i bordo nijansa ali od svake od njih je još ostao samo po jedan, tako da ne vjerujem da ću ih ponovno naći :( A možda dopune stalak nakon što se proda :)

      Izbriši
  4. Za 14 kuna, zašto ne :D Hvala ti što si mi otkrila nove ruževe, bankroooot!

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a bright colour! Love it :)

    Please feel free to enter my Daniel Wellington giveaway (here) - you could win yourself a watch worth £200 :)

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš uopće ne izgleda loše za 14 kn. Ja sam ih tražila u našeg Lidla prije tjedan dana, tko zna hoće li ihuopće dobivati :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, za 14 kn je u stvari super, baš sam se iznenadila. Ja uopće ne znam da li će im ta kozmetika biti dio stalne postave ili je to bilo samo sada... bilo bi zgodno da bude :)

      Izbriši
    2. Mislim da bi mogla biti, zašto ne? :D

      Izbriši
  7. Čula sam za njihovu kozmetiku, ali tek nedavno pa ju još nisam isprobala. Sigurno ću bar nešto isprobati jer prejeftino je da bi se zaobišlo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ako je još imaju u Lindlu. Ja sam prošli tjedan bila i htjela kupiti još koji ruž i više nisam našla stalak :(

      Izbriši