Cannes film festival 2013

utorak, svibnja 28, 2013

Ja baš volim  "red carpet" događanja i obožavam gledati toalete poznatih i slavnih. Neke me oduševe, neke me zgroze, a ovom prigodom sam se odlučila za jedan kratki post sa outfitima koji su mi se najviše svidjeli.

Uživajte u slikama!

Alessandra Ambrosio - Roberto Cavalli

Cheryl Cole - Zuhair Murad

Cara Delavingne - Burberry


Heidi Klum - Versace

Eva Longoria - Zuhair Murad

Cindy Crawford - Roberto Cavalli

Fan Bingbing - Elie Saab


Irina Shayk - Elie Saab

Isla Fisher - Dolce & Gabbana

Jennifer Lawrence - Dior

Kylie Minogue - Roberto Cavalli

Sharon Stone - Roberto Cavalli

Petra Nemcova - Elie Saab

Jessica Biel - Marchesa

Rosie Huntington Whiteley - Dior

Karlie Kloss - Louis Vuitton


Olivia Palermo

Nicole Kidman

Izabel Goulart

Izabel Goulart



I za kraj, dva ljepotana. Ne znam kako vama, ali meni su muškići u odijelima mljac :D

James Franco - Gucci

Liam Hemsworth - Dolce & Gabbana


Najviše su me se zapravo dojmile dame u godinama, prvenstveno Sharon Stone a potom Nicole Kidman koja je meni predivna, Kylie Minogue i Cindy Crawford koje su skoro sve mahom odabrale kreacije Roberta Cavallija i  po mom mišljenju nisu pogriješile u odabiru.

* slike su preuzete sa stranice Marie Claire i  24 sata.


Kako vam se sviđa moja lista? Tko vam se najbolje obukao za ovu prigodu ?

33 komentara:

  1. Sve sam ih vec ranije vidjela i sve mi se svidjaju samo AKO SMIJEM da dam kritiku besprijekornoj Oliviji ... :))) Nekako previse zlata a preko jos i taj sako, a onda i biseri na ruci pa i ta zuta torbica sa resama..necega mi je previse :) kao da je za neku malu nijansu fulala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, meni je isto malo too much svega, posebno mi nekako ta jaknica ne ide na to, ali jako mi se sviđa ta zlatna haljina i inače volim Olivijin stil pa sam ju morala ubaciti :D

      Izbriši
    2. Zato kazem ako smijem hehe :) ona skoro nikad ne grijesi .. Bas je jednom nesto obukla, ne mogu se sjetit sta tacno a svi nekako stidljivo kritikuju.. Jel moguce da je Olivia pogrijesila, sta vi mislite?? :D Isto kao da ne smiju da kazu da je pogrijesila jer inace odlicno bira kombinacije pa ono mozda je ona upravu a mi ne :D
      A Isla F., pa ne znam, ja bih svejedno drugacije cipele :) ove mi ni oblik lijep nemaju, na prstima su mi previse otvorene.

      Neka si postavila ovo da polemisemo i glumimo modne kriticare :D Cim bude iduci red carpet, naredaj nam slicica :D

      Izbriši
    3. Novi modni mačići :D. Znaš, moram ti priznati da imaš dobro oko, Isli stvarno vire prsti previše van, iskreno na cipele nisam ni obraćala pažnju jer mi je sva slatka u toj bijeloj haljinici :)

      Izbriši
  2. Elie Saab <3 Svaki put ostanem bez daha kad vidim njegove kreacije, savršenstvo!
    Sviđaju mi se ustvari sve koje si odabrala, bijela Dior haljinica mi je preslatka kao i D&G. Cindy izgleda fenomenalno, za nju kao da je vrijeme stalo. Teško će se ikad više ponoviti takva zlatna generacija top modela kao što su ona, Claudia, Naomi i ostale bile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, te žene su i dalje top modeli i izgledaju mi bolje nego njihove mlađe kolegice :)

      Izbriši
  3. I sto se Isle Fisher tice, nije pogrijesila ali nekako mi je prejednostavno.. Htjela bih da vidim koju je torbicu imala, ali bih ja definitivno uz ovu bijelu haljinu obukla neke interesantne cipele u nekoj drugoj boji osim crne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Doduše, nisam sigurna, ali mislim da je ova njena kombinacija bila "dnevna" a ne za red carpet i ako sam u pravu onda mi je pun pogodak, ali ako je ipak za večer malo je pre jednostavna...

      Izbriši
  4. :) Alessandra Ambrosio mi je uvijek previna, pogledaj samo kako su je divno našminkali i boju kose! Hoću takvu boju kose :) Ja svoju niti ne uspijem tako dobro ispeglati!
    I Cara me iznenadila, baš dobro izgleda :D
    I ljepotani :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alessandra je meni najljepša anđelica, mislim da šta god stavi na sebe izgleda predivno. Cara mi je baš fora ovdje jer je drugačija :)

      Izbriši
  5. Eva i Cindy su mi prekrasne,sta god da stave na sebe.A Isla je meni tako slatka,ko neka curica...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Isla isto baš slatka i ne mogu vjerovati da ima skoro 40 godina!

      Izbriši
  6. Tu mi najbolje izgleda Alessandra, nekako mi se sveukupno sviđa i Sharon, ali ovako inače mi je najdivnija Cole :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Cheryl je divna! Ta Muradova haljina joj stoji kao salivena i boja i kroj :) A i frizura i make up su joj baš pogođeni :D

      Izbriši
  7. Alessandra je božanstvena, Sharon besprijekorna ko uvijek i totalno me šokiralo kako Cheryl dobro izgleda, ovo je prvi put u dugo vremena da izgleda divno, a ne pretjerano napirlitano :)

    A muškići su odijelima <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je Sharon ugodno iznenadila, par puta sam vidjela njene fotke u ne baš divnom izdanju, ali ovdje je stvarno prekrasna :)

      Izbriši
  8. Olivijin sako *.*
    Nekako mi je previše na tu haljinu, ali sako sam po sebi je predivan. Ne bih doduše ja to nikad nosila, jer nije moj stil nikako, ali je ovako baš krasan.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je taj sako na WL još od proljeća, inače je iz Zare i super mi je što Olivija kombinira high street odjeću sa dizajnerskom komadima :D

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Nicole je imala još 2 kombinacije koje mi baš i nisu nešto pretjerano lijepe, ali ona mi je uvijek lijepa, bez obzira na botox i ostale estetske zahvate.

      Izbriši
  10. sviđa mi se Cindy, Sharon, Cara Delevingne, Fan Bingbing ( prvi put je vidim,ali je odlična), Isla Fisher ( samo bih ja druge cipele) ostale su mi onako,ništa posebno :)
    A haljine Heidi Klum , Jennifer Lawrence i Jessice Biel mi se ne sviđaju nimalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni kod Jessice smeta ovo perje na kraju haljine, a gornji dio mi se sviđa :)

      Izbriši
    2. Uf, zaboravila sam nju spomenuti. Niti meni se ne sviđa ta haljina.

      Izbriši
  11. I ja volim RC :D Od ovih koje si stavila, evo par mišljenja :)
    Alessandra Ambrosio - iako ovako nešto ne bih nikad obukla jer privlači previše pozornosti :D, ovo mi je odlično. Moraš bit jaka ženska da ovako dobro nosiš tu disko kuglu. Super mi je.
    Heidi Klum - ona mi je predivna, my favorite celeb :D ali ova haljina mi se ne sviđa baš. Mislim, haljina na njoj izgleda super, ali haljina sama po sebi je bezveze :D
    Eva Longoria - nekako boring :/. Ne znam, mislim da sam ovu haljinu vidjela već puno puta :/
    Cindy Crawford i Sharon Stone - ok, nije fer. Ja sam sigurna da će Sharon ovako izgledati i kad budem imala unuke za 50 godina. Gledat ćemo skupa slike s RCa a Sharon će izgledati kad da je postala besmrtna. Odlične su mi obje. Prekrasne su. Svaka čast objema. Haljine su mi super :D
    Isla Fisher i Nicole Kidman - jednostavno i lijepo :)
    Jennifer Lawrence - ne sviđa mi se kad haljine izgledaju kruto kao cerada :/
    I muškići igledaju super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ti si pravi modni kritičar :D Nasmijala si me sa Sharon :))

      Izbriši
  12. respect za sharon stone jer je fkt prekrasna s obzirom na godine, a ovaj james franco mi je ijuuu, naježim se kad ga vidim, svi se popalili na njega, a meni je baš neki bezvezni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni daj muškarca u lijepom odjelu i to je to :)

      Izbriši
  13. Cara looks great! Wish she was this glam more often :)

    Please feel free to enter my latest giveaway (here) - you could win yourself an Hermes/Homies sweater! Ends in a few days!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    OdgovoriIzbriši
  14. Sharon izgleda fenomenalno! <3 Odabrala si većinom lijepe kreacije. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Cheryl Cole mi je apsolutni favorit u toj predivnoj, raskošnoj haljini a Jennifer Lawrence nekako najbezveznija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Cheryl mi je divna! A Jennifer, tako-tako, sviđa mi se njen make up i torbica :D

      Izbriši