And that's who I am

petak, svibnja 31, 2013

Ovaj tjedan nisam kod kuće i nemam svoj laptop niti fotić niti spremljen bilo kakav post za objavljivanje : (.
Stoga sam odlučila da ću napraviti ovakav post jer do sada se nisam  predstavila  i mrsko mi je to opisivanje sebe a ovakav način mi se čini baš fora. Vjerujem da većini vas ove slike već izlaze na uši ali ja sam nova u ovome pa mi morate oprostiti : D.



Pa, idemo se upoznati :






Fake blond :)

















































A sada da čujem vas! Prepoznajete li se u čemu? Jesmo li u puno toga slični ili se pak razlikujemo u svemu? 
Pišite, pišite :D

22 komentara:

  1. U vise toga smo slicne ali u nekim stvarima i razlicite. :) Npr. slicne - alergije, ovo u vezi voljene osobe i porodice, zadnja rijec, volim ljeto, mrzim zimu, volim da pravim liste, lako se vezem za ljude, modu i sminku da ne spominjem,voooolim poklone, lijena i ambiciozna :D, i volim svoj zivot :) Najvece neslaganje je u vezi sporta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O kolegice po alergiji :) nije nam lako sad u proljeće, jel tako :D Što se tiče sporta, previše sam lijena da bih se ičim bavila, iako, volim u prirodi odigrati badminton i tako te neke kvazi sportske aktivnosti, ali volim pogledati neku važnu tekmu npr. rukomet :D

      Izbriši
    2. Mah, suti :) Flonidan mi je najbolji prijatelj! Vec sam ispila kutiju preventivno a imam i recept spreman kad opet zatreba da samo odem da ga podignem :)
      Ja volim i da treniram a i da gledam skoro sve sportove :) Tu nisam lijena, cak sam jedno vrijeme vodila nekoliko grupica aerobika.

      Izbriši
    3. Meni ni flonidan vise ne pomaze. Sad uzimam sprej avamys i jako sam zadovoljna. Aerobik :) to bi cak i mogla raditi, ne volim dosadne vjezbe : D

      Izbriši
  2. Odlični su mi ovakvi postovi! Nismo baš slične, ali dijelimo neke karakteristike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto super ovakvi postovi sa slikicama, drago mi je da ti se sviđa :D

      Izbriši
  3. Drago mi je da smo se malo bolje upoznale - dijelimo većinu stvari: izuzev onog da sam zaručena jer sam udana, vozim, ne pušim i nisam plava :)
    I baš si me nasmijala s tom fotkom: I'm blond, fake blond - kao da sam u filmovima Jamesa Bonda :D
    I btw, super su mi ovakvi postovi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, drago mi je da sam te nasmijala :) I drago mi je da si me olje upoznala, btw. ne vozim jer me strah voziti o.O, imam položeno već 7 godina ali eto, trta me hvata pri samoj pomisli na vožnju :)

      Izbriši
    2. Pa i mene je, ali me suprug tjera da ja vozim, a meni se ne da svađati pa eto...malo po malo se oslobodiš straha :D

      Izbriši
    3. Ja sam odlučila da ću ovo ljeto krenuti sa vožnjom :D Prije toga, obavijestit ću sve građane moga grada da se maknu sa ceste hehhe :)

      Izbriši
  4. Baš si to lijepo sastavila i drago mi je što sam saznala više o tebi :). I ja sam noćna ptica. Koliko god mi paše jutro i želim biti jutarnji tip, toliko mi tijelo vrišti za noću. Prije ili kasnije zeznem se i odem u noćni režim. Dalje, alergije, lijenost :D, prilično sam niska (u centimetrima), bojim se grmljavine i mislim da vjerujem u karmu, imam brata, smeđe oči, OBOŽAVAM simse :D i bivši sam FBovac (kao i mnoge stvari, do*izdio mi je u tolikoj mjeri da se sad moram prisiljavati vratiti se na njega bloga radi :D, ali pod novim imenom). Ne vozim, našla sam osobu s kojom želim provesti život i tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O pa u dosta stvari smo slične :) Ja ne da nisam bivši FBovac, nego ga nikad nisam ni imala, ali morati ću ga napraviti zbog bloga i nekako me to tišti već danima hahha :D

      Izbriši
  5. Meni su uvijek ovakvi postovi zanimljivi :) Imamo zajedničkih stvari, i ja sam pušač (sretan nam današnji dan nepušenja haha), ne vozim, imam psa.. ali volim zimu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala melita : ) drago mi je da ti se svidaju ovakvi postovi! P.s. Sretan i tebi dan nepusenja : D

      Izbriši
  6. KOliko smo slične, toliko smo i različite. :D
    Meni se ovakvi postovi strašno sviđaju! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Imamo puno sličnosti, ni ja ne volim zimu i obožavam ljeto, ne mogu bez šminke, volim povijest... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da smo slične u dosta toga :D i kad će više to ljeto, nema ga na vidiku :D

      Izbriši
  8. Ovaj mi je tvoj najdraži post! :) Super ideja što si se tako opisala kroz te superkul slikice ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobra ideja, u masu stvari se podudaramo. Iako sam te zamišljala kao smeđokosu i visoku, haha, zapravo se sad i ja pitam odakle mi to?!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, predobro mi je to kako stvorimo sliku o nekome koga nismo upoznali :) često mi se i samoj to događa :D

      Izbriši