Aldo Vandini set - makadamija i vanilija

utorak, svibnja 14, 2013

Nedavno sam imala rođendan i od moje drage M. sam dobila ovaj set. Kako volim mirisne stvarčice a već sam isprobala neke Aldo Vandini proizvode, ovaj poklon mi se jako svidio.

Set dolazi u divnoj crvenoj kutiji u obliku srca a umjesto poklopca ima crvenu tkaninu od tila koja se na vrhu zatvara u mašnu. U mom slučaju će i ambalaža biti iskorištena, samo još ne znam što ću držati u njoj :).

U setu dolaze losion za tijelo, gel za tuširanje i dvije maske za lice.
Budući da se radi o poklonu, cijena ovog seta mi je nepoznata, ali znam da im je cijena pilinga za tijelo oko 40 kn, pa vjerujem da im se cijene zasebnih proizvoda kreću u rangu od 30-40 kn.



Gel za tuširanje makadamija i vanilija:

Ulje oraha makadamije i vanilija posebno su pogodni za njegu suhe kože kakva je upravo i moja. Inače nisam baš ljubitelj  vanilije ali u ovom slučaju njen miris je blag i nježan i baš mi odgovara. Gel je kremast, njeguje kožu i nakon tuširanja se na koži još neko vrijeme zadržava divan miris ovog proizvoda. Dolazi u tubici od 200 ml i traje 12 mjeseci od otvaranja.



Losion za tijelo makadamija i vanilija:


Ovom losionu ne mogu pronaći nikakvu manu. Nije mastan, brzo se upija, predivno miriši i miris se dugo osjeti na koži, no kao i kod gela, miris nije intenzivan pa vjerujem da će odgovarati i onima osjetljivijima na mirise :). S obzirom na to da moja koža još uvijek traži jaču hidrataciju, ovu mazalicu si čuvam za ljetni period kada po običaju, s gustih i teških maslaca i mlijeka za tijelo prelazim na lagane losione. Mislim da će savršeno njegovati kožu nakon sunčanja :). I ovaj losion ima 200 ml te traje 12 mjeseci od otvaranja baš kao i njegov prethodnik.



Maska za dubinsko čišćenje lica:
Ova maska je namijenjena za dubinsko čišćenje kože a u tome joj pomažu blato iz Mrtvog mora i magnezij koji vlaže i čiste kožu . Nakon isprobavanja , koža mi je mekana i ima zdravu boju pa zaista vjerujem da maska ima pozitivan učinak i mislim da bi odgovarala svim tipovima kože. Tekstura joj je kremasta, sa sitnim zrncima (koji uklanjaju odumrle stanice kože) i maslinasto je zelene boje. Miris ne mogu definirati, ali nije jak i odmah po nanošenju na lice se gubi. Maska se u vrlo kratkom roku osuši na koži i lagano zateže, što nije ništa čudno s obzirom da se radi o blatu :). Ova maska nema parabena  i dolazi u pakiranju od 15 ml što je po meni izdašna količina proizvoda jer je vrlo malo potrebno da se nanese na cijelo lice. I upravo je ambalaža moj jedini minus ovom proizvodu. Naime, nakon prve uporabe, po mojoj slobodnoj procjeni, ostalo mi je još barem 12 ml a s obzirom da je proizvod u vrećici i da se sastoji od blata koje ima tendenciju sušenja, bojim se da će se u toj vrećici vrlo brzo osušiti. Razmišljam da ga premjestim u neku posudicu, a na ambalaži navode kako je namijenjena za jednokratnu uporabu. E pa onda su mogli staviti manje proizvoda i problema ne bi bilo :).


Peel-off maska od ananasa i papaje:

Ovu masku još uvijek nisam probala, i doći će na red čim potrošim ovu za dubinsko čišćenje lica. Stoga vam mogu napisati samo ono što piše na ambalaži : ekstrakti ananasa i papaje čine kožu mekanom i glatkom, oslobađaju od sebuma i odumrlih stanica kože. Pore su dubinski očišćene i koža je nježna i ujednačena. Po opisu mogu zaključiti da je ova maska pak namijenjena za masnu i problematičnu kožu, ali ja ću ju svejedno probati i kasnije dopisati svoje utiske. Kao i prethodna maska i ova nema parabene i ima 15 ml i trebala bi se potrošiti u jednoj uporabi (kako da ne :D).


Jeste probali Aldo Vandini proizvode ? Kako ste zadovoljni istima?

Broj komentara: 13:

  1. Jesam, probala sam, i baš imam ovaj losion za tijelo doma, još malo mi ga ostalo. Inače nisam zahtjevna po pitanju mazalica, meni je bitno samo da je miris ugodan i ne prejak. Tako da me služi dobro ovaj, jako je ugodan miris :)
    Trenutačno imam negdje 6 -7 losiona za tijelo, nemam blage veze kada ću to stići potrošiti, ne planiram si ništa kupovati po pitanju toga barem par mjeseci :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ti imaš dobre zalihe :). Moja koža je suha i osjetljiva pa mi u većem dijelu godine zbog toga ne paše baš svaki losion/ mlijeko za tijelo, ali u ljeto mi odgovara i sasvim lagana hidratacija :)

      Izbriši
  2. Ohhh… ABSOlutely amazing products!!! And you’ve got a gorgeous blog dear: FOLLOW YOU right now!!! ;)
    Check out & follow my blog too --- I’ll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of 21st century
    Google+ | Facebook | Bloglovin'

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala ove proizvode, ali mi djeluju primamljivo :)) i još je tako fino zapakirano <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Čula sam za ove proizvode, ali ih nisam probala. Djeluju super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su super, jedino mi je žao što baš nemaju puno proizvoda, mislim da samo 3 linije i ponekad izbace koju LE :)

      Izbriši
  5. Nisam isprobala nijedan od ovih proizvoda, ali baš me mame da ih probam! ;) Odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako budeš imala prilku probaj nešto od njihovih proizvoda, posebno ako voliš mirišljave stvarčice. Imaju i odlične pilinge za tijelo.

      Izbriši
    2. Ma obožavam mirišljave proizvode, veliki sam sucker kad je riječ o mirisima, i ambalaži :D

      Izbriši
  6. Obožavam ovu liniju, kao i onu Amazonian koja mi je postala najdraža ljeti :) Općenito volim njegove proizvode, u srednjoj sam koristila one mazalice od višnje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Amazonian je divna linija, super miriši! I mi smo se u srednjoj trackale sa njihovim kremama za ruke, samo smo ih pod satom prosljeđivale po razredu :D

      Izbriši