Garnier essentials kreme

ponedjeljak, travnja 22, 2013




Vjerujem da je velika većina vas upoznata sa Garier essentials linijom za čišćenje i njegu kože. Osim mlijeka, losiona i maramica za čišćenje svih tipova kože tu su i kreme. Ja sam imala priliku isprobati njihovu dnevnu kremu sa ekstraktom ruže namjenjenu suhoj i osjetljivoj koži i noćnu kremu sa ekstraktom jasmina namjenjenu svim tipovima kože.

Garnier essentials dnevna krema za suhu i osjetljivu kožu:
  • cijena - 39,99 kn iako se može pronaći i na popustu za 29,99 kn, 50 ml 
  • Krema je obogaćena vitaminom E koji sprječava isušivanje kože i ružinom vodicom koja smanjuje crvenilo i iritaciju, regulira pH vrijednost kože te neutralizira toksine.
  • Rok trajanja iznosi 12 mjeseci od otvaranja.
  • Krema ima lagani miris koji se ubrzo nakon nanošenja izgubi. Tekstura je, ja bih rekla, više vodenasta nego kremasta što me začudilo s obzirom da se radi o kremi za suhu kožu, a one često dolaze u nešto kremastijoj i bogatijoj formuli. Unatoč tome, ova krema jako lijepo njeguje kožu i ako imate izrazito suhu i osjetljivu kožu kao i ja, mogla bi vam odgovarati. Meni , koja sam veliki skeptik prema isprobavanju različitih krema za lice (i držim se onih provjerenih) jer mi u 98% slučajeva ili izbije crvenilo ili me koža pecka ili me zateže, ova krema za divno čudo ništa od toga nije izazvala. Iako vjerujem da u zimskim danima one sa izrazito suhom/dehidriranom kožom neće u potpunosti zadovoljiti. 
Garnier essentials noćna krema za sve tipove kože:
  • Ova noćna krema namjenjena je svim tipovima kože, a obogaćena je ekstraktom jasmina koji djeluje umirujuće na kožu.
  • Krema je nešto bogatije teksture nego dnevna krema, brzo se upija u kožu i ima jači, ali ugodan miris. Meni osobno baš i ne miriši po jasminu čiji miris obožavam, zato sam se i veselila ovoj kremi, kad ono šipak :). Ova krema ipak nije najbolje rješenje za moju kožu, doduše, ne izaziva mi nikakve iritacije, ali koža me nakon nanošenja ipak lagano zateže i traži jaču hidrataciju. Tako da bih ovu kremu preporučila normalnoj do mješovitoj koži, ali ne suhoj ili masnoj. 

Sve u svemu, dnevna krema mi više odgovara od noćne, ali ne mogu baš reći da su me ove kreme bacile na koljena. U redu su, ali probala sam i bolje, iako ne sumnjam da bi osobama koje nemaju toliko zahtjevnu kožu sasvim odgovarale.

Na nekim mjestima (npr. Kozmo, Bipa) još uvijek se mogu pronaći ove dvije kreme u setu i to po cijeni od 60 kn.


Za danas bi to bilo sve, pitajte ako vas što zanima :)

Broj komentara: 6:

  1. Nekako mi nisu baš za mene, imam masnu T-zonu i skeptična sam prema svim kremama koje nisu točno definirane za moj tip kože :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni iskreno nije jasno kako mogu napraviti kremu "za sve tipove" kože, dakle, kako može jedna krema odgovarati jednako meni koja imam izrazito suhu kožu i nekome tko ima masnu...ali dobro, zato mi ova noćna i ne odgovara :)

      Izbriši
  2. Čine se ok kreme, ali definitivno nisu za moju zahtjevnu kožu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisu ni mene oduševile, eno stoje u sobi :), koristila sam ih nešto malo, ova dnevna je ok ali definitivno ima puno puno boljih krema :)

      Izbriši