Spring wishlist

petak, travnja 19, 2013


Spring is officially here! 
Look at some of my fashion and beauty cravings for this spring, hope you like it :)

Jackets:

Zara

Zara
Mango

Shirts:

H&M
H&M
H&M
Zara

Sheinside
Sheinside
 T- shirts:

H&M
H&M
H&M
Pants:

Bershka


Bershka



Zara


Zara
Shoes:

Zara
Zara
Bershka


Accessories:

H&M


H&M

Zara
H&M

Beauty:

Nuxe dry oil golden shimmer

Illamasqua Hussy


L'Occitane new collection


Avène Thermal spring water


Yves Rocher hair repair oil
Gucci Flora


And one more thing:

I want to dye my hair in this color:






I hope I will buy something from my list :) Let me know if there's anything you like too!


Broj komentara: 8:

  1. mislim da nema sta mi se ne svida :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušala sam se ograničiti na par stvari, da sam stavljala sve što bih htjela lista ne bi imala kraja...ah mi žene :)

      Izbriši
  2. Sve mi se sviđa, ali Mango jaknica i Zara plavo-zelene sandale su me oduševile! I ja sam nedavno sastavljala svoju wish listu i moram priznati da su mi se modni apetiti smanjili jer je stvarno malo stvari koje baš baš želim :D Ali, naravno, to malo košta jako punooo pa... ;)
    P.S. Mislim da bi ti dobro stajala ta boja kose, pogotovo na ljeto, kad potamniš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zarine sandale su mrak!MORAM ih imati, još kad bih našla broj, ali vjerojatno neću biti te sreće :(

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala, lijepo i košta :D, no primarno želim nuxovo suho ulje i Zarine sandale a ostalo kako bude :)

      Izbriši
  4. Ja bih ove Zarine stikle ali u crnoj boji, da mi je lakse kombinovati ali vjerujem da su dosad nestale. Dugo ih gledam na stranici, a nisam imala priliku da idem do najblize Zare sto je u Osijeku :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam niti ja dugo bila u Zari, ali nadam se da me još čekaju :)

      Izbriši