L'Oréal False lash wings maskara

utorak, travnja 16, 2013



Nedavno sam na poklon dobila ovu maskaru i moram reći da sam jako zadovoljna istom. 

Krenimo prvo od ambalaže. Ona je, po mom mišljenju tipična za L'Oréal-ove maskare, elegantna, srebrna, sa crnim prugama preko prednjeg dijela i srebrnim slovima. Vjerujem da će se nakon nekog vremena slova izbrisati ako istu nosite u kozmetičkoj torbici.

Maskara ima 7 ml, dostupna je u 1 nijansi (crnoj) i preporučena cijena joj je 104,90 kn. Trenutno je na sniženju u Kozmu i do kraja travnja ju možete kupiti po cijeni od 69,99 kn.

Iz L'Oréala za maskaru kažu sljedeće: ergonomski oblikovana četkica zahvaća svaku pojedinu trepavicu, od jednog do drugog kuta oka. Fleksibilni lukovi četkice podižu trepavice u vanjskom kutu i produljuju ih kako bi postale 2 puta veće.





Četkica nije glomazna i maskara se lako nanosi, pa nema bojazni da ćete nakon nanošenja imati maskaru svuda samo ne tamo gdje treba :). Ovi dulji krajevi na četkici lijepo razdvajaju trepavice, ne ostavljaju grudice i produljuju trepavice u vanjskom kutu oka. Maskara se sporije suši tako da se može nanijeti u nekoliko slojeva. Ove sitnije dlačice na četkici koristim za donje trepavice i one male na unutarnjem kutu oka. Nosila sam ju nekoliko puta i zasad nisam primijetila da se trusi.





Jeste probali ovu maskaru? Sviđa li vam se?

2 komentara:

  1. Sviđa mi se izgled četkice, a trepavice su ti wooow! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, stvarno si brza, moram priznati :)A trepavice su tako- tako, namučila sam se dok sam ih uslikala kak spada :)

      Izbriši