Lipstick obsession

srijeda, travnja 17, 2013




Da ste prije godinu dana zavirili u moj kozmetički kutak pronašli biste hrpu sjajila, ali od ruževa ni r. Danas je situacija obrnuta, sa sjajilima u tragovima. Trenutno ih u kolekciji imam 17, ali ta se brojka polako, ali sigurno povećava :). Danas ću predstaviti mojih omiljenih 9 ruževa, a vi se unaprijed pripremite na poduži post sa puno puno slikica :).


S lijeva na desno: Essence  53 All abou cupcake, Catrice 050 Princess Peach, Revlon 424 Amethyst shell, Look by Bipa 7 Hot love, Golden Rose 57, Pyrus Remark 006, Pyrus Remark 003, YSL 27 Rose Paris, YSL 11  Rose Culte.

Essence 53 All about cupcake:


Cijena: 17,90 kn
Gramaža: 4 g
Ovaj ruž je idealan za svaki dan, lagana baby roza boja i kremasta tekstura koja ne isušuje usne. Upravo zbog takve bogate teksture, koja čak podsjeća na balzam, trajnost je slaba, ali s obzirom na cijenu i činjenicu da ne isušuje usne, to ne bi trebao biti veliki problem.

Catrice Ultimate Colour 050 Princess Peach: 


Cijena: oko 35 kn
Gramaža: 3,8 g
Breskvasto-narančasta boja ovog ruža savršena je za prve proljetne dane. Tekstura ruža je kremasta, no nakon nekog vremena on na usnama postaje mat. Trajnost mu je ipak mrvicu duža nego kod prethodnika, ali duže od 2 sata bez popravaka neće izdržati.

Revlon Super lustrous lipstick pearl 424 Amethyst shell:

Cijena: oko 60 kn
Gramaža: 4,2 g
Ovaj ruž u sebi ima sitni shimmer pa ga nosim nešto rjeđe nego ostale ruževe. Trajnost mu je duža nego kod prethodna 2 ruža, a nakon skidanja na usnama ostavlja laganu boju.  Tekstura mu je kremasta, ali zna isticati suhe dijelove pa ga nanosim preko balzama.

Look by Bipa Sensation Lipstick 7 Hot love: 


Cijena: oko 20 kn
Gramaža: oko 4 g
Ovo je divna crvena boja sa primjesom narančaste. Tekstura mu je nešto suša, pa ga bez balzama ne koristim. Trajnost je solidna, ali ipak duže od 3 sata bez popravljanja mi ne izdrži na usnama.

Golden Rose nijansa 57: 


Cijena: oko 30 kn
Gramaža: 4,2 g
Ovaj nijansa mi je bila pravo otkriće. Cijelo prošlo proljeće tražila sam upravo takvu hladnu boju fuksije  i slučajno ju pronašla na štandu Golden Rose. Trajnost mu je dobra, izdrži čak i nekoliko pića u gradu, a nakon skidanja na usnama ostavlja lagani stain. Ono što mu je mana jest tekstura, dosta isušuje usne. Ima polu mat finiš nakon nanošenja.

Pyrus Remark nijansa 006:

Cijena: oko 20 kn
Gramaža: oko 4,8 g
Ove ruževe sam kupila iz Pyrusovog kataloga, nijanse u katalogu nisu ni slične stvarnoj boji ruža, ali ipak 2 od 4 koja sam kupila mi odgovaraju. Ovo je nekakva boja mesa, nenametljiva i ja volim reći da je to nijansa- my lips but better. Tekstura samog ruža je kremasta, a nakon nanošenja ima polu mat finiš. Ostaje na usnama poprilično dugo, a plus mu je i činjenica da se Pyrus kozmetika izrađuje od prirodnih sastojaka.

Pyrus Remark nijansa 003:

Cijena: oko 20 kn
Gramaža: oko 4,8 g
Nijansa crnog vina bila je apsolutni hit ove jeseni i zime. Na slici nijansa nije ispala 100 % vjerodostojno, u stvarnosti ruž je još tamniji i zagasitiji, ali ipak sa primjesama crvene boje. Za razliku od prethodnog Pyrusovog ruža dosta isušuje usne i ima totalno mat finiš. Trajnost mu je odlična.

Yves Saint Laurent Rouge Volupte 27 Rose Paris:

Cijena: 242,90 kn
Gramaža: 4 g
Moram li reći koliko sam zaljubljena u ove ruževe? Ambalaža je nešto najljepše što sam vidjela, a sama tekstura predivna, kremasta, ma trackala bih se s njima cijeli dan :).Ova nijansa je divna breskvasto roza boja i odlično stoji osobama tamnije puti. Ovi ruževi su po još nečemu specifični, mirušu na lubenice, ja osobno volim mirisne proizvode pa mi to baš odgovara. Jedini minus (osim cijene, dakako) im je trajnost, traje otprilike 2-3 sata i nakon toga ga je nužno ponovno nanijeti.

Yves Saint Laurent Rouge Volupte 11 Rose Culte:



Cijena: 242, 90 kn
Gramaža: 4 g
Ne trebam ništa posebno govoriti jer sve je isto kao i kod prethodnog ruža. Nijansa ovog ruža je malinasto/crvena i ja ju jednostavno obožavam. Trajnost mu je ipak mrvicu duža nego kod 27 Rose Paris. 


I došli smo do kraja.




Kako vam se sviđaju ovi ruževi? Imate možda koji od njih? Koji su vaši najdraži ruževi?

Broj komentara: 14:

  1. joooj i ja sam poludila za ruzevima :D
    prvi mi je nekako najzanimljiviji :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, za prvim ružem i ja nekako najčešće posežem što se i vidi na prvoj slici :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the Bipa Sensation Lipstick 7 Hot love color! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm glad you like it. It's really pretty red with a touch of orange, great for summer look :)

      Izbriši
  4. Evo još jedne ovisnice o ruževima :D ja sam isto u početku samo sjajila kupovala i onda odjednom totalno ih odbacila i posvetila se ruževima. Imam ih 30-ak u klasičnom obliku i želim bar još toliko :D YSL Volupte mi je jako lijep :D Probaj MF Colour Elixir ruževe ako još nisi, super su za 65 kn ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam ih prošli tjedan mjerkala u Bipi i to nijansu Ruby Tuesday jer mi fali prava crvena u kolekciji :)

      Izbriši
  5. Ajme ovaj GR 57 *.* Već sam ga vidjela kod drugih blogerica i zapisan mi je u wishlistu jer je savršen. Strah me možda malo te jake nijanse, ali moram ga imati.
    Isto tako, sviđa mi se Pyrus 006, jako prirodno izgleda, baš je lijepa boja.
    I ovaj YSL 11 Rose Culte je divota. Zamišljam ga da divno stoji ljeti, navečer, kada već imaš malo boje, sigurno bi savršeno pristajao na neke odjevne kombinacije s crnom košuljom ili tako nešto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako kupi GR, nije skup i ja stvarno vjerujem da ova nijansa za neko čudo odgovara većini, mene je isto bilo strah da mi neće odgovarati, ali ispao je super a i da nije, zbog 30 kn mi ne bi bilo žao. YSL stvarno lijepo paše uz crnu odjeću, vidim da si vizualni tip :)

      Izbriši
    2. Ja to odmah spajam s nekim kombinacijama u glavi, volim kad ruževi pašu uz odjeću, nekako mi sve ljepše izgleda odmah :)

      Izbriši